  • 1. Data: 2010-09-30 13:08:10
    Temat: polsat jebnieta tv
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    zamiast meczu siatkarzy jakich chory serial.
    widać jakich widzów mają...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 2. Data: 2010-09-30 13:41:00
    Temat: Re: polsat jebnieta tv
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-30 15:08, pawell32 pisze:
    > zamiast meczu siatkarzy jakich chory serial.
    > widać jakich widzów mają...

    Twierdzą że serial ogląda 3 mln ludzi, przyzwyczajonych do godziny
    emisji a mecze tylko coś ok 2,4 mln - więc nie zmienia ramówki ....

    nie oceniam, dziwne tylko to że z tej siatkówki zrobili przecież coś na
    wzór znaku rozpoznawczego polsatu ...

  • 3. Data: 2010-09-30 13:41:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > zamiast meczu siatkarzy jakich chory serial.
    > widać jakich widzów mają...

    Podobno nie lubisz sportu, więc o co chodzi?
    Jak się n krytykowało za zero zawartości, to tak argumentowałeś.

    I tak by nikt tych partaczy nie oglądał, dzisiaj gra Lech, też przegrał z
    serialem i wylądował w TV4. ;-)

  • 4. Data: 2010-09-30 13:49:15
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 30-09-2010 15:41, Cavallino pisze:
> [...]
    > Jak się n krytykowało za zero zawartości, to tak argumentowałeś.
    >
    > I tak by nikt tych partaczy nie oglądał, dzisiaj gra Lech, też przegrał

    eee, TV4 i TVN7 ostatnio maja lepszy kontent od polsatu i tvn. moim
    zdaniem :)

  • 5. Data: 2010-09-30 14:26:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *pawell32* napisał(-a):

    > zamiast meczu siatkarzy jakich chory serial.
    > widać jakich widzów mają...

    Ano jebnięta. Sobota/niedziela, godz. 0:20 - zamiast rozkładowego
    "Bliskie spotkania trzeciego stoponia" jacyś fizole okładający się po
    ryjach.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2010-09-30 20:08:11
    Od: merek <m...@o...pl>

    On 30.09.2010 15:41, Cavallino wrote:

    > Podobno nie lubisz sportu, więc o co chodzi?
    > Jak się n krytykowało za zero zawartości, to tak argumentowałeś.
    >
    > I tak by nikt tych partaczy nie oglądał, dzisiaj gra Lech, też przegrał
    > z serialem i wylądował w TV4. ;-)

    jakbyś czytał dokładnie co pisałem, to wiedziałbyś że odnosiłem się
    głównie do piłki nożnej, o siatce wspominałem.
    a to że nie jestem zagorzałym sportowcem to się zgadza, nie oznacza to
    jednak, że nic nie oglądam.

  • 7. Data: 2010-09-30 20:11:59
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]

    > z serialem i wylądował w TV4. ;-)

    jakbyś czytał dokładnie co pisałem, to wiedziałbyś że odnosiłem się
    do piłki nożnej.
    siatkówkę czasem oglądam, szczególnie teraz jak są mistrzostwa.
    to że nie jestem sportowcem, prawda ale nie oznacza, że nie można
    oglądać naszej reprezentacji na tak wysokim poziomie.

  • 8. Data: 2010-09-30 20:45:06
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Sep 2010 15:49:15 +0200, Wampir Energetyczny
    <a...@g...pl> wrote:

    >eee, TV4 i TVN7 ostatnio maja lepszy kontent od polsatu i tvn.

    W październikowe piątki na TVN7 będzie czeskie kino. Jutro, o 20.00
    "Guzikowcy" ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2010-10-02 13:51:50
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-30 22:45, jerzu pisze:
    > W październikowe piątki na TVN7 będzie czeskie kino. Jutro, o 20.00
    > "Guzikowcy" ;)

    I to mile zaskakuje. Kto z dotychczasowych widzów tej stacji to będzie
    oglądał...