  • 1. Data: 2010-09-28 18:30:58
    Temat: USB Wi-fi LG AN-WF100 do telewizora LG 42LE5500
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Witam Szanownych Czytelników.
    Chciałem zapytać czytelników czy w/w "adapter" można zastąpić jakąś innyą
    "kartą sieciową" w postaci USB sticka, ktora dobrze by wspolpracowala z
    wyrzej wymienionym telewizorem ( 42LE5500 lub 42LE8500).
    Cena tego sticka od LG wynosi okolo 200zl a podobne urzadzenia np. z
    TP-Linka 30zl. Moze ktoś ma jakieś doświadczenia i udalo mu sie uruchomić
    jakiś zamiennik?
    Druga sprawa to pytanie kierowane dla posiadaczy oryginalnego USB Wi-fi LG
    AN-WF100.
    Czy w/w stick posiada możliwośc pracy z kodowaniem WPA2-PSK /AES ?

    Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-09-28 18:37:31
    Temat: Re: USB Wi-fi LG AN-WF100 do telewizora LG 42LE5500
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    > wyrzej wymienionym telewizorem ( 42LE5500 lub 42LE8500).

    Przepraszam - ma być oczywiście "wyżej" :-)

    Zapomnialem jeszcze o jednym pytaniu.
    Czy obydwa porty USB w w/w modelach telewizorów są równorzędne? tzn czy
    obojętne jest do ktorego podlącze pendrive'a czy np. karte wifi? A może
    jedno z nich jest wyłącznie do celów serwisowych?

  • 3. Data: 2010-09-28 20:53:52
    Od: "Witek 'mixol'" <m...@n...o2.pl>

    Użyszkodnik roxy zameldowany pod adresem k...@o...pl uprzejmie doniósł w
    piśmie news:i7tclc$mfu$1@news.onet.pl :
> [...]
    > obojętne jest do ktorego podlącze pendrive'a czy np. karte wifi? A może
    > jedno z nich jest wyłącznie do celów serwisowych?

    Witam

    Probowalem podpiac do 42LE5500 karty TP-LINK oraz PENTAGRAM, niestety
    pojawia sie komunikat "Urzadzenie USB nieobslugiwane", tak wiec
    wykorzystalem podlaczenie po ethernecie. Jesli chodzi o numer portu USB, to
    nie ma znaczenia - podpinalem do obydwu pendrive'y jak i przenosny HDD - nie
    bylo problemow z odtwarzaniem filmow. Co do Netcastu - jestem zawiedziony.
    Na naszym rynku jest dostep tylko do 3 serwisow - youtube, picassa oraz
    accuweather. Ten sam telewizor oferowany na inne rynki ma znacznie wiecej
    uslug sieciowych. Otwarta tez jest kwestia Skype'a - w opisie telewizora
    jest zaznaczone, ze obsluguje wideokonferencje, niestety nawet na stronie
    producenta brak jakichkolwiek szczegolow, w tym kwestii sprzetu (kamery z
    mikrofonem) do podlaczenia do telewizora. Tymczasem np. Panasonic podpisal
    umowe z IPLA i nowe telewizory w VieraCast maja dostep do materialow video z
    IPLA

    --
    pozdrawiam
    Witek 'mixol'

  • 4. Data: 2010-09-28 21:39:16
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-28 20:30, roxy pisze:
> [...]
    > Chcia?em zapyta? czytelnik?w czy w/w "adapter" mo?na zast?pi? jak?? inny?
    > "kart? sieciow?" w postaci USB sticka, ktora dobrze by wspolpracowala z
    > wyrzej wymienionym telewizorem ( 42LE5500 lub 42LE8500).
    > Cena tego sticka od LG wynosi okolo 200zl a podobne urzadzenia np. z
    > TP-Linka 30zl. Moze kto? ma jakie? do?wiadczenia i udalo mu sie uruchomi?
    > jaki? zamiennik?
    > Druga sprawa to pytanie kierowane dla posiadaczy oryginalnego USB Wi-fi LG
    > AN-WF100.
    > Czy w/w stick posiada mo?liwo?c pracy z kodowaniem WPA2-PSK /AES ?

    Zarówno samsung jak i lg (o innych nie wiem) zabezpieczają się przed tym
    co chciałbyś zrobić, możesz podpiąć tylko "ich" kartę wifi (chyba że jak
    w przypadku samsunga jest alternatywny soft bez ograniczeń ...)

  • 5. Data: 2010-09-29 12:35:42
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    > Zarówno samsung jak i lg (o innych nie wiem) zabezpieczają się przed tym
    > co chciałbyś zrobić, możesz podpiąć tylko "ich" kartę wifi (chyba że jak w
    > przypadku samsunga jest alternatywny soft bez ograniczeń ...)

    Co to za modele samsunga do ktorych mozna wgrac zmodyfikowany soft obsl.
    wifi przez usb stick dowolnego producenta?
    Moze jakis szczesliwy posiadacz samsunga moze sie pochwali z jakim stick'em
    dziala jego TV.

    5488 (20100929) __________

  • 6. Data: 2010-09-29 13:53:49
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-29 14:35, roxy pisze:

> [...]
    > wifi przez usb stick dowolnego producenta?
    > Moze jakis szczesliwy posiadacz samsunga moze sie pochwali z jakim stick'em

    projekt się nazywa Samygo znajdziesz bez problemu, koledzy poszli daleko
    w modyfikacji softu - od nagrywania przez usb na dysk programu z tv,
    przez odpalanie gier z usb, podpinanie klawiatury i myszki etc ...

    w końcu tv to tylko komputer na linuxie (om ile pamietam)