  • 1. Data: 2010-09-29 04:18:25
    Temat: Misja wypadku autobusu ? TVP
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    Wszystkie kanały TVP, wszyscy dziennikarze nieustanie nadają o wypadku, fajną
    robotę mają ci dziennikarze. Misja leje się z głośników. Ci dziennikarze, aż
    się rwą do ujawniania chorej sensacji. A może to posucha informacyjna i
    telewizyjny urząd pracy - TUP przy Woronicza w Warszawie? Abonament dla TVP
    jest jak autobus z darmowymi biletami jadący z prędkością 160 km/h, wszyscy
    będą jechać twardo dopóki się koło nie urwie. Bo to misja autobusem Panowie
    Dziennikarze i Panie.

  • 2. Data: 2010-09-29 17:30:35
    Temat: Re: Misja wypadku autobusu ? TVP
    Od: Brooks <d...@g...com>

    On 29 Wrz, 05:18, "Marcin Rolicki" <mn.rolicki.SKA...@g..ta.pl> wrote:
> [...]
    > będą jechać twardo dopóki się koło nie urwie. Bo to misja autobusem Panowie
    <-- ciach -->

    Parafrazujac zdanie zaslyszane u Pani Moniki Olejnik w "Kropce nad i"
    "Nie ma dziennikarskiej viagry na impotencję czwartej władzy".

    --
    Brooks

  • 3. Data: 2010-09-29 19:21:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 10:30:35 -0700 (PDT), Brooks napisał(a):

    > On 29 Wrz, 05:18, "Marcin Rolicki" <mn.rolicki.SKA...@g..ta.pl> wrote:
    >
    > Parafrazujac zdanie zaslyszane u Pani Moniki Olejnik w "Kropce nad i"
    > "Nie ma dziennikarskiej viagry na impotencję czwartej władzy".

    Będziesz dalej to ścierwo z szamba wyciągał? Bo nie wiem, czy plonkować od
    razu, czy dać jeszcze szansę?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-10-04 16:57:10
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-09-29 21:21, Waldek Godel pisze:

    > Będziesz dalej to ścierwo z szamba wyciągał? Bo nie wiem, czy plonkować od
    > razu, czy dać jeszcze szansę?

    To że media, głównie TV jest "czwartą władzą" w Polsce
    i jest bardziej polityczna od samego Michnika ... to nie
    wina Rolickiego.

    Tomy M.

  • 5. Data: 2010-10-05 10:12:19
    Od: Brooks <d...@g...com>

    On Oct 4, 5:57 pm, "Tomy M." <t...@a...com> wrote:

    >     To że media, głównie TV jest "czwartą władzą" w Polsce
    > i jest bardziej polityczna od samego Michnika ... to nie
    > wina Rolickiego.
    >
    > Tomy M.

    Zdaje sie, ze "czwarta wladza" jest ogólnoswiatowym standardem.
    Watergate i amerykanski prezydent Nixon? Podal sie do dymisji w skutek
    dziennikarskiej wnikliwosci.

    Kto ma media ma wladze - podobno.
    Inna kwestia, ze kto ma TVP - przegrywa ponoc wybory.
    TVP ma misje, a przynajmniej takie chce sprawiac wrazenie.
    Jesli chodzi o informowanie spoleczenstwa o waznych dla nas wszystkich
    sprawach, albo zwykla pogon za sensacja to nie wiem czy którekolwiek
    informacje, wiadomosci informowaly o nieprawidlowosciach w cyfryzacji
    kraju?
    Zamiast tego reporterzy wola narazac sie na odstrzelenie na terenie
    wojskowym w Rosji aby sfilmowac cos co sfilmowali juz wczesniej chyba
    setki razy.
    Tylko grupowicze wiedza jak bardzo smierdzacym tematem jest NTC, DVB-
    T, "zniwa" platform cyfrowych. Jak bardzo ta sprawa prosilaby sie o
    sledztwo chociazby dziennikarskie albo komisje sejmowa. Nie mówiac o
    zatrzymaniach dyrektorów, prezesów, innych szefów na przyklad przez
    CBA lub inne "spec" sluzby.

    Brooks

  • 6. Data: 2010-10-05 22:09:14
    Od: "Mn Rolicki" <m...@g...pl>

    > Zdaje sie, ze "czwarta wladza" jest og=F3lnoswiatowym standardem.
    > Watergate i amerykanski prezydent Nixon? Podal sie do dymisji w skutek
    > dziennikarskiej wnikliwosci.

    Skoro jest władza, to muszą być i wybory. Tak chyba mówi demokracja. Kto kazał
    Kraśko, Durczokowi, Gawryluk nadawać na całą Polskę? Wystarczy wprowadzić, co
    roku ankiety, w których zadawane są widzom pytania, czy TVN ocenzurował
    skandal z przekrętem w wojsku, czy TVP zrobiła rzetelny materiał o cenach w
    Polsce, (Niemiec mówi, że jest tanio), czy TVP promuje polską naukę, czy TVP
    emituje polskie filmy, Czy TVN jest powiązana z partią polityczną, i inne
    pytania. Jeżeli widzowie odpowiedzą negatywnie na działalność telewizji
    zostaje zamknięta. Wchodzi nowa na jej pasmo częstotliwości. W eterze muszą
    być wybory.