  • 1. Data: 2010-09-27 13:52:26
    Temat: DVB-T w Warszawie nie ma :(
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    jak w temacie pozostało tylko TVN Warszawa na kanale 48 kanał 58 z resztą
    programów brak sygnału :(
    czy to już przymiarki do przełączenia na MUX 2 ?

    Arek.

  • 2. Data: 2010-09-27 13:57:56
    Temat: Re: DVB-T w Warszawie nie ma :(
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek." <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości
    > jak w temacie pozostało tylko TVN Warszawa na kanale 48 kanał 58 z resztą
    > programów brak sygnału :(
    > czy to już przymiarki do przełączenia na MUX 2 ?

    Oczywiście.
    Przecież wczoraj były komunikaty na ten temat.

  • 3. Data: 2010-09-27 14:05:47
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Oczywiście.
    > Przecież wczoraj były komunikaty na ten temat.
    dzięki ale nie słyszałem :(
    wczoraj oglądałem sporo sportu

    Arek.

  • 4. Data: 2010-09-27 14:20:34
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    to jeszcze raz ja
    znalazłem info na SatKurier

    " Na stronie internetowej spółki TP EmiTel poinformowano o przerwach lub
    zakłóceniach w testowych emisjach naziemnej telewizji cyfrowej. W związku z
    przygotowaniami do uruchomienia komercyjnych emisji naziemnej telewizji
    cyfrowej, od dnia 27 września 2010 roku nastąpią przerwy lub zakłócenia w
    dotychczasowych emisjach eksperymentalnych DVB-T. Zakończenie prac i
    przywrócenie stałych emisji planowane jest na 30 września 2010 roku."

    Arek.

  • 5. Data: 2010-09-28 03:43:57
    Od: Brooks <d...@g...com>

    On 27 Wrz, 15:20, "Arek." <a...@a...2a.pl> wrote:
> [...]
    > dotychczasowych emisjach eksperymentalnych DVB-T. Zakończenie prac i
    > przywrócenie stałych emisji planowane jest na 30 września 2010 roku."

    No to Warszawiaki beda mialy sie czym chwalic teraz. Pierwsi w Polsce,
    za darmo i oficjalnie uzyskaja dostep do kanalow w cyfrowej jakosci.
    A jak komus wciaz za drogo to telewizor moze oddac na elektrozlom i
    wyrejstrowac odbiornik na poczcie.

    --
    Brooks

  • 6. Data: 2010-09-28 06:06:02
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    no nie tylko krawaciarze, pyry również ...
    dekoder

  • 7. Data: 2010-09-28 17:55:48
    Od: Brooks <d...@g...com>

    On 28 Wrz, 07:06, dekoder <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    >  >> --
    >  >> Brooks
    >
    > no nie tylko krawaciarze, pyry również ...

    Mnie jest niezmiernie "milo" mieszkac na "wyspie" bez dostepu do
    lokalnego kanalu informacyjnego. Ale jak ktos madrze zauwazyl w
    rozmowie Czesława Bieleckiego z Moniką Olejnik w "Kropce nad i".
    "Drogi nie są pisowskie, ani platformiane. Drogi są dziurawe." "Nie ma
    legislacyjnej viagry na impotencję władzy
    wykonawczej".

    Wypijmy za bledy na górze.

  • 8. Data: 2010-09-28 18:48:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Brooks" <d...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > no nie tylko krawaciarze, pyry również ...
    > dekoder

    >Mnie jest niezmiernie "milo" mieszkac na "wyspie" bez dostepu do
    >lokalnego kanalu informacyjnego.

    A propos - niech ktoś da znać jak tylko włączą mux-2 (lub 1).