  • 1. Data: 2010-09-30 13:42:18
    Temat: MUX-2 ruszył
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Nadejszła wiekopomna chwiła.
    Oficjalnie wystartowało w Polsce dvb-t.
    A przynajmniej w Poznaniu.

    Wreszcie, po chyba 10 latach testów. ;-)

  • 2. Data: 2010-09-30 14:38:00
    Temat: Re: MUX-2 ruszył
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Cavallino wrote:
    > Nadejszła wiekopomna chwiła.
    > Oficjalnie wystartowało w Polsce dvb-t.
    > A przynajmniej w Poznaniu.
    >
    > Wreszcie, po chyba 10 latach testów. ;-)

    nie ciesz się i tak wyłączą :)

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 3. Data: 2010-09-30 14:42:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie ciesz się i tak wyłączą :)

    Nie kracz.
    Ja co prawda mecz Lecha będę widział na żywo, ale rodzina chce go obejrzeć w
    TV4 z dvb-t.

  • 4. Data: 2010-09-30 15:34:50
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    tu http://przelaczenie.eu/ można luknąć kiedy i gdzie będą puszczać DVB-T
    w Warszawie doszły kanały TV5;TV6;TV7 i TV8 narazie obraz kontrolny ,wie
    ktoś co to za cholerstwo będzie ?

    Arek.

  • 5. Data: 2010-09-30 15:38:34
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Cavallino wrote:

    > Nie kracz.
    > Ja co prawda mecz Lecha będę widział na żywo, ale rodzina chce go
    > obejrzeć w TV4 z dvb-t.

    chyba nie zobaczysz, z tego co wiem polszmata chce to puscic tylko na
    polsacie sport i w hd (ale mogę się mylić)
    mialem robic transmisje dla polsatu ale zrezygnowali z naszych usług.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 6. Data: 2010-09-30 17:59:35
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Arek." <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w Warszawie doszły kanały TV5;TV6;TV7 i TV8 narazie obraz kontrolny ,wie

    A przestalo tvn warszawa odbierac. Jest tak slaby syganal, cala reszta
    odbiera.

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2010-09-30 18:22:01
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > A przestalo tvn warszawa odbierac. Jest tak slaby syganal, cala reszta
    > odbiera.

    potwierdzam
    ja z Raszyna odbieram w Wilanowie

    Arek.

  • 8. Data: 2010-09-30 22:50:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > chyba nie zobaczysz, z tego co wiem polszmata chce to puscic tylko na
    > polsacie sport i w hd (ale mogę się mylić)

    Mylisz się, a dokładniej pokręciłeś z siatkówką.

  • 9. Data: 2010-10-01 08:16:55
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 30 Sep 2010 15:42:18 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Nadejszła wiekopomna chwiła.
    >Oficjalnie wystartowało w Polsce dvb-t.
    >A przynajmniej w Poznaniu.
    >
    >Wreszcie, po chyba 10 latach testów. ;-)

    tzn. wczesniej byly to nieoficjalne testy, a teraz sa juz oficjalne
    testy!!!!

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2010-10-01 19:51:21
    Od: astral <a...@p...co>

    No elegancko

    przeskanowałem dzisiaj telewizorem cyfrowy sygnał
    i odnalazłem 15 programów!!!

    tyle ze po czesku
    kiedyś pamiętam miałem we Wrocławiu polskie kanały a teraz mam ze ślęży
    czeskie