  • 1. Data: 2010-09-26 23:56:41
    Temat: TVN Fakty milczą: Fikcyjne szkolenia w Wojsku
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl>

    "Rzeczpospolita", Wiadomości TVP1 w sobotę informowały o skandalu w Wojsku, o
    fikcyjnych szkoleniach pilotów śmigłowców w Inowrocławiu. Dowódca w tym pułku
    wydał polecenie sfałszowania przeprowadzenia czterodniowego szkolenia
    noktowizyjnego pilotów. A potem to fikcyjne szkolenie sam podpisał.

    M.i. pilot, który przeszedł fikcyjne szkolenie służył w Iraku przez rok i jest
    zakwalifikowany do Grupy Bojowej Unii Europejskiej.

    Chorąży nie godzący się na ten stan rzeczy, złożył zawiadomienie o popełnieniu
    przestępstwa w Wojskowej Prokuraturze Garnizonowej w Bydgoszczy. Prokuratura
    nie dopatrzyła się popełnienia przestępstwa. Jak powiedział rzecznik rządu
    Tuska P. Graś (mieszkający z Niemcem w jednym z podkrakowskich domów)
    prokuratura w Polsce jest niezależna i działa dobrze - to w kontekście tego że
    wyjaśni przyczyny zabicia 96 osób na lotnisku w Smoleńsku. Jednak wiedziałem,
    że nie minie dłużej niż tydzień, żeby się przekonać, że Graś kłamie siedzących
    przed telewizorami Polaków w żywe oczy. Prokuratura jest jaka jest, a jaka
    jest ma być pewien pozór z zaprzyjaźnionymi mediami wykreowany medialnie. Na
    tym przykładzie polecenia sfałszowania szkolenia widać, gdzie znikają
    pieniądze z podatków, na "fikcyjne szkolenia", dlaczego samoloty spadają,
    wojsko ma się dobrze, a prokuratura działa jak powiedział Graś i dobrze się
    utrzymuje za pieniądze z podatków.

    Dlaczego TVN milczał w sobotę o tej sprawie? Inne media informowały o skandalu
    w 56. pułku w Inowrocławiu. Można podejrzewać po niechęci o informowaniu o
    fikcyjnych szkoleniach w Wojsku jak funkcjonują Fakty Durczoka w TVN-NIE.

  • 2. Data: 2010-09-26 23:57:33
    Temat: Dowiedz się o tym, o czym nie dowiedziałeś się w TVN'ie.
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    "Rzeczpospolita": Piloci wojskowi szkoleni na niby
    http://www.rp.pl/artykul/531131-Piloci-wojskowi-szko
    leni-na-niby-.html

    Wiadomości TVP1 sobota 4 wrzesień
    http://www.tvp.info/wiadomosci/wideo/04092010-1930/

  • 3. Data: 2010-09-27 04:54:52
    Temat: Re: TVN Fakty milczą: Fikcyjne szkolenia w Wojsku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@W...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > (mieszkający z Niemcem w jednym z podkrakowskich domów)

    jak czytam takie dopiski, to zaczyn robic sie smeisznie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 4. Data: 2010-09-27 14:44:47
    Od: "Kamado" <k...@p...fm>

    A co o tym mówi Rydzuk ?

    Użytkownik "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:i7omjp$611$1@inews.gazeta.pl...

  • 5. Data: 2010-09-28 03:05:07
    Od: "Mn Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    > A co o tym mówi Rydzuk ?

    Super Express mówi: "Niemiec płaci domowe rachunki rzecznika rządu"
    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/niemiec-paci-domowe
    -rachunki-rzecznika-rzadu_101391.html

  • 6. Data: 2010-09-28 03:18:26
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    > jak czytam takie dopiski, to zaczyn robic sie smeisznie...

    http://www.niezalezna.pl/article/show/id/22350
    Prawda że przystojnie razem wyglądają? Tytuł artykułu "Rzecznik rządu jest
    cieciem?"

    "Wprost": Urząd skarbowy prześwietli Grasia
    http://www.wprost.pl/ar/179536/Urzad-skarbowy-przesw
    ietli-Grasia/
    Urzęd Skarbowy nie widział w tym nic śmiesznego. Wszczął postępowanie
    przeciwko nie zgłoszeniu prze rzecznika rządu Tuska nie płacenia podatku od
    korzyści. Graś natomiast tłumaczył, że wynajmował mieszkanie na zasadzie
    "świadczenia wzajemnego".

  • 7. Data: 2010-09-28 05:54:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@N...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
> [...]

    > podatku od korzyści. Graś natomiast tłumaczył, że wynajmował
    > mieszkanie na zasadzie "świadczenia wzajemnego".

    jakas puenta bedzie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 8. Data: 2010-09-28 08:17:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:28092010.59C61497@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail m...@N...gazeta.pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > jakas puenta bedzie?

    Najlepszą byłoby niecytowanie tych bzdur.

  • 9. Data: 2010-09-28 08:56:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Kamado" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    >A co o tym mówi Rydzuk ?