  • 111. Data: 2011-02-23 12:45:16
    Temat: Re: policyjne alfy i pomiar z naprzeciwka
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 18/02/2011 09:26, Arek wrote:

    > To prawda polskie drogi nie są bezpieczne. Gdyby kierowcy dowolnie
    > innego kraju musieli by jeździć w takich warunkach (np. włosi:)) to
    > zgonów była by chyba jakaś wielokrotność.

    Gdyby pies mial dluga szyje, to bylby zyrafa. ;)

    > Przejedź się na trasie Warszawa-Wrocław po tym doświadczeniu, jak nie
    > zweryfikujesz swoich poglądów, znaczy, żeś kompletny idiota.

    Znaczy mam wlochow tam wpuscic i obserwowac?

    Kamil

  • 112. Data: 2011-02-23 14:04:44
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-23 12:40, Kamil pisze:

    > Nie SREDNIA, tylko nadrabianie tego zapierdalajac 160 przez wioski.

    W trasie na 90km/h jedzie się jak wspomniałeś 150, a we wioskach gdzie
    jest 50km/h jedzie się 160km/h. To skąd ta niska średnia?

    > Zieeew.

    Przecież to był pytanie retoryczne. Widać z daleka, że jesteś jednym z
    tych wszystko wiedzących. Typowe dla 12latka.

    A.

  • 113. Data: 2011-02-23 14:18:18
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 23/02/2011 13:04, Arek wrote:

    > W trasie na 90km/h jedzie się jak wspomniałeś 150, a we wioskach gdzie
    > jest 50km/h jedzie się 160km/h. To skąd ta niska średnia?

    Bardzo dobre pytanie, moze Ty mi wyjasnisz, dlaczego ponoc szybciej
    przejedzie sie przez kraje, gdzie nikt nie zapierdala?

    > Przecież to był pytanie retoryczne. Widać z daleka, że jesteś jednym z
    > tych wszystko wiedzących. Typowe dla 12latka.

    Ty zwalasz wine za glupote na drogi, okupacje radziecka i diabli wiedza
    co jeszcze. Zamiast po prostu jezdzic wolniej. Typowe dla polaka.

    Kamil

  • 114. Data: 2011-02-24 10:04:13
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-23 14:18, Kamil pisze:

    > Bardzo dobre pytanie, moze Ty mi wyjasnisz, dlaczego ponoc szybciej
    > przejedzie sie przez kraje, gdzie nikt nie zapierdala?

    Jeżeli do tej pory nie zrozumiałeś, to nie ma co liczyć, że to się zmieni.

    > Ty zwalasz wine za glupote na drogi, okupacje radziecka i diabli wiedza
    > co jeszcze. Zamiast po prostu jezdzic wolniej. Typowe dla polaka.

    Widzisz, gdybyś nie miał problemów z czytanie, to nie tylko nie
    musiałbyś szukać nauczycieli w wakacje, ale doczytałbyś, że: podałem
    konkretne i sprawdzone rozwiązania, napisałem skąd czerpać przykłady i
    to bez głupawych tekstów o braku autostrad - bo to w naszym przypadku
    nie jest alternatywa.

    Ty natomiast, ograniczyłeś się do głupiego sformułowania jakie
    zasłyszałeś w mediach i nie jesteś w stanie zmusić umysłu do minimalnego
    wysiłku aby to przeanalizować.

    Proponuję zakończyć tą... to nawet nie była dyskusja, bo Ty ani razu nie
    przeczytałeś maila na który odpowiadałeś.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 115. Data: 2011-02-24 10:06:20
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-23 12:30, Mario pisze:

    > Ja dzisiaj zrobiłem experyment i jeździłem po Warszawie, prawie
    > przepisowo, tzn. +10.

    A ja dość często robię takie "eksperymenty" i wówczas dostrzegam, że
    wcale nie jestem sam. Ba spora część kierowców robi podobnie.

    I co najważniejsze jazda przepisowo + 10 wcale nie oznacza, ślimaczego
    ruszania z pod świateł.

    A.

  • 116. Data: 2011-02-24 11:40:17
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > A ja dość często robię takie "eksperymenty" i wówczas dostrzegam, że
    > wcale nie jestem sam. Ba spora część kierowców robi podobnie.

    Mam zupełnie inne zdanie, zaobserwowałem całkowicie odwrotną sytuację:
    byłem jedynym wlokącym się a jechałem przez znaczną część miasta.

    > I co najważniejsze jazda przepisowo + 10 wcale nie oznacza, ślimaczego
    > ruszania z pod świateł.

    To jasne. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 117. Data: 2011-02-24 11:42:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mam zupełnie inne zdanie, zaobserwowałem całkowicie odwrotną sytuację:
    > byłem jedynym wlokącym się a jechałem przez znaczną część miasta.

    Pewnie zależy od regionu.
    Na Śląsku np. zauważyłem, że większość eksperymentuje, mało kto jedzie
    normalnie.

  • 118. Data: 2011-02-24 12:13:42
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 24/02/2011 09:04, Arek wrote:

> [...]
    > konkretne i sprawdzone rozwiązania, napisałem skąd czerpać przykłady i
    > to bez głupawych tekstów o braku autostrad - bo to w naszym przypadku

    W ktorym konkretnie miejscu pokazales "skad czerpac przyklady" i o jakie
    konkretnie przyklady chodzi? Powolales sie na fakt, ze "w Szwecji jedzi
    sie szybciej", ktory akurat jest wyssana z palca bzdura, bo wiem jak
    skutecznie i dziala tam policja.

> [...]
    >
    > Proponuję zakończyć tą... to nawet nie była dyskusja, bo Ty ani razu nie
    > przeczytałeś maila na który odpowiadałeś.

    Bo ani razu nie dostalem konkretnej odpowiedzi - jakie masz rozwiazanie
    problemow? Poza polikwidowaniem wiosek.

    Kamil

  • 119. Data: 2011-02-24 13:25:28
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-24 12:13, Kamil pisze:

> [...]
    > konkretnie przyklady chodzi? Powolales sie na fakt, ze "w Szwecji jedzi
    > sie szybciej", ktory akurat jest wyssana z palca bzdura, bo wiem jak

    Na czym opierasz przekonanie, że szybsza jazda w Szwecji jest bzdurą? Na
    tych samych obiegowych opiniach, na który opierasz resztę swojej wiedzy
    odnośnie poruszania się samochodem. Bo sam napisałeś, że praktycznie nie
    jeździsz w trasie.

    A co do przykładów, to nie zamierzam ponownie cytować swoich postów.
    Jeżeli wcześniej tego nie czytałeś to teraz również tego nie zrobisz.

    > Bo ani razu nie dostalem konkretnej odpowiedzi - jakie masz rozwiazanie
    > problemow? Poza polikwidowaniem wiosek.

    To już nie mój problem, że nie czytasz ze zrozumieniem.

    A.