    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: policyjne alfy i pomiar z naprzeciwka
    Date: Thu, 24 Feb 2011 10:04:13 +0100
    <ijh4fp$2mg8$1@opal.icpnet.pl> <ijisbg$4n7$2@inews.gazeta.pl>
    <ijlc44$af1$1@news.onet.pl> <ijlg5q$i6i$2@inews.gazeta.pl>
    <ijlp8a$rgj$1@news.onet.pl> <ijlqit$2ag$1@inews.gazeta.pl>
    <ijm20a$rtr$1@news.onet.pl> <ijm2hp$53f$1@inews.gazeta.pl>
    <ijm419$9m4$2@news.onet.pl> <ijm4n3$dgn$1@inews.gazeta.pl>
    <ijm52m$9m4$4@news.onet.pl> <ijm6c2$kf1$1@inews.gazeta.pl>
    <ik05te$m$1@inews.gazeta.pl> <ik0cmb$os7$2@inews.gazeta.pl>
    <ik0irn$ijf$1@inews.gazeta.pl> <ik0iuk$j4n$1@inews.gazeta.pl>
    <ik0k96$o5m$1@inews.gazeta.pl> <ik0lf6$rrj$1@inews.gazeta.pl>
    <ik2rfl$8p2$1@inews.gazeta.pl> <ik2rn2$94f$1@inews.gazeta.pl>
    <ik30ld$qjf$1@inews.gazeta.pl> <ik31es$sts$1@inews.gazeta.pl>

    W dniu 2011-02-23 14:18, Kamil pisze:

    > Bardzo dobre pytanie, moze Ty mi wyjasnisz, dlaczego ponoc szybciej
    > przejedzie sie przez kraje, gdzie nikt nie zapierdala?

    Jeżeli do tej pory nie zrozumiałeś, to nie ma co liczyć, że to się zmieni.

    > Ty zwalasz wine za glupote na drogi, okupacje radziecka i diabli wiedza
    > co jeszcze. Zamiast po prostu jezdzic wolniej. Typowe dla polaka.

    Widzisz, gdybyś nie miał problemów z czytanie, to nie tylko nie
    musiałbyś szukać nauczycieli w wakacje, ale doczytałbyś, że: podałem
    konkretne i sprawdzone rozwiązania, napisałem skąd czerpać przykłady i
    to bez głupawych tekstów o braku autostrad - bo to w naszym przypadku
    nie jest alternatywa.

    Ty natomiast, ograniczyłeś się do głupiego sformułowania jakie
    zasłyszałeś w mediach i nie jesteś w stanie zmusić umysłu do minimalnego
    wysiłku aby to przeanalizować.

    Proponuję zakończyć tą... to nawet nie była dyskusja, bo Ty ani razu nie
    przeczytałeś maila na który odpowiadałeś.

    Pozdrawiam,
    A.