  • 1. Data: 2012-03-26 20:00:57
    Temat: "podatek" od klimatyzacji
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://www.wykop.pl/ramka/1088097/rzad-wymyslil-nowe
    -oplaty-i-kary-na-celowniku-klimatyzacja-samochodowa
    /

    Tego jeszcze w Polsce nie było. Urzędnicy resortu w rządzie Donalda
    Tuska mają nowy pomysł na sięgnięcie do kieszeni Polaków. Najgorsze jest
    to, że każdy kto nie spełni tego obowiązku będzie musiał zapłacić nawet
    20 tys. zł kary!

    Zaczyna być naprawdę wesoło :) Chyba że to przedwczesny prima aprilis ;>

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 2. Data: 2012-03-26 20:05:45
    Temat: Re: "podatek" od klimatyzacji
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Monday, March 26, 2012, 8:00:57 PM, you wrote:

> [...]
    > Tuska mają nowy pomysł na sięgnięcie do kieszeni Polaków. Najgorsze jest
    > to, że każdy kto nie spełni tego obowiązku będzie musiał zapłacić nawet

    I prawidłowo.

    > Zaczyna być naprawdę wesoło :) Chyba że to przedwczesny prima aprilis ;>

    Chyba jednak nie przeczytałeś do końca:

    "Etap legislacyjny

    Projekt założeń"

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2012-03-26 20:08:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > I prawidłowo.

    Bo?

    > Chyba jednak nie przeczytałeś do końca:
    > "Etap legislacyjny
    > Projekt założeń"

    No i?

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 4. Data: 2012-03-26 20:25:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    -oplaty-i-kary-na-celowniku-klimatyzacja-samochodowa
    /

    >Chyba jednak nie przeczytałeś do końca:
    >"Etap legislacyjny Projekt założeń"

    Ja bym sie tak nie pocieszal. To moze przejsc.

    Przy czym w sumie to wcale nie jest tak wprost podatek od
    klimatyzacji.

    Ale ... albo rzad zaproponuje bubla, albo za zlomowanie wkrotce trzeba
    bedzie placic :-)

    J.

  • 5. Data: 2012-03-26 20:31:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2012 20:25, J.F pisze:

    > Ja bym sie tak nie pocieszal. To moze przejsc.

    Świadectwa energetyczne przeszły...

  • 6. Data: 2012-03-26 20:32:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    >Świadectwa energetyczne przeszły...

    Wymog unijny ?

    Tu byc moze tez.

    J.

  • 7. Data: 2012-03-26 20:32:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Monday, March 26, 2012, 8:08:05 PM, you wrote:

    > Bo?

    Bo trzeba kroić kasę do budżetu. Bo trzeba kontrolowac szarą strefę a
    każde koncesjonowanie działalności wzmaga kontrolę. No i wreszcie -
    urzednicy tez ludzie i zarobić muszą...

    > No i?

    Że ten przedwczesny prima aprilis raczej będzie dotyczył przyszłego
    roku niż aktualnego i jest mocno patykiem na wodzie pisany. Jak
    większość projektów na tym etapie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2012-03-26 21:10:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Bo trzeba kroić kasę do budżetu. Bo trzeba kontrolowac szarą strefę a
    > każde koncesjonowanie działalności wzmaga kontrolę. No i wreszcie -
    > urzednicy tez ludzie i zarobić muszą...

    To nie prościej podnieść składki ZUS??

    > Że ten przedwczesny prima aprilis raczej będzie dotyczył przyszłego
    > roku niż aktualnego i jest mocno patykiem na wodzie pisany. Jak
    > większość projektów na tym etapie.

    Oby.

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 9. Data: 2012-03-26 22:03:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    DoQ wrote:
> [...]
    > zapłacić nawet 20 tys. zł kary!
    >
    > Zaczyna być naprawdę wesoło :) Chyba że to przedwczesny prima aprilis

    może to trzeba panu Gowinowi przesłać...

    efektywnie bezie tak że trzeba będzie zabulić za certyfikat, powstaną firmy
    które szybko i skutecznie przeprowadzą dwugodzinne szkolenie i wydadzą
    stosowany papierek pobierajac opłate.

  • 10. Data: 2012-03-26 23:23:34
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    > Bo trzeba kroić kasę do budżetu. Bo trzeba kontrolowac szarą strefę a
    > każde koncesjonowanie działalności wzmaga kontrolę. No i wreszcie -
    > urzednicy tez ludzie i zarobić muszą...

    acha. to można podnieść akcezę na paliwo - skutek ten sam, bo samochodów bez
    klimy teraz raczej jak na lekarstwo.
    uprzedzając: zawsze można dodać zapis wytrych w ustawie, że kazdy samochód
    klimatyzację mieć może, więc traktowany jest jakby ją miał.