  • 1. Data: 2012-03-26 20:55:08
    Temat: Bardzo Mała Wyobraźnia
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1010223,wid,14363814,wia
    domosc.html

    Ja z kolei idę wczoraj z dzieckiem a tuż koło nas gówniaż w pordzewiałej E34
    robi drifta (komu chciał i czym zaimponować w środku miasta?!) i o mało nie
    kosi słupków przy krawędzi chodnika po którym szliśmy... Czy naprawdę nie
    uda wyleczyć buractwa, które lgnie do BMW jak ćma do świecy???

    --------------
    Niezależny Portal Żar: http://zary.info/
    Największe żarskie forum dyskusyjne:
    Liceum Ogólnokształcące im. S. Banacha: http://www.lozagan.pl/

  • 2. Data: 2012-03-26 21:23:47
    Temat: Re: Bardzo Mała Wyobraźnia
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-03-26 20:55, Rabbit McCroolick pisze:
> [...]
    > kosi słupków przy krawędzi chodnika po którym szliśmy... Czy naprawdę nie
    > uda wyleczyć buractwa, które lgnie do BMW jak ćma do świecy???

    Zieeeew ...

    "Polak zginął kręcąc koła na hamulcu ręcznym."

    A idź spierdalaj czytać fakt.

  • 3. Data: 2012-03-27 00:10:15
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > A idź spierdalaj czytać fakt.

    I co chujku, uważasz, że to normalne, że jak słyszę pisk opon jakiegoś
    popisującego się debila, to mogę mieć pewność, że zobaczę BMW?

  • 4. Data: 2012-03-27 01:26:01
    Temat: Re: Bardzo Ma?a Wyobra?nia
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-27 00:10, Rabbit McCroolick pisze:
    > I co chujku, uwa?asz, ?e to normalne, ?e jak s?ysz? pisk opon jakiego?
    > popisuj?cego si? debila, to mog? mie? pewno??, ?e zobacz? BMW?

    A Ty "chujku" umiesz poprawnie ustawić swojego Outlooka aby deklarował
    się z kodowaniem, czy nie?

  • 5. Data: 2012-03-27 08:39:34
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-03-26 20:55, Rabbit McCroolick pisze:
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1010223,wid,14363814,wia
    domosc.html

    > Ja z kolei idę wczoraj z dzieckiem a tuż koło nas gówniaż w pordzewiałej E34

    Nie, nie uda się, tak samo jak nauczyć zasad gramatyki...

  • 6. Data: 2012-03-27 08:53:24
    Temat: Odp: Bardzo Ma?a Wyobra?nia
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > A Ty "chujku" umiesz poprawnie ustawić swojego Outlooka aby deklarował
    > się z kodowaniem, czy nie?

    Przyganiał kocioł garnkowi.
    Przecież to Ty masz schrzanione domyślne kodowanie, skutkiem czego
    odpowiedziałeś w UTF-8 na post nie napisany w UTF-8, więc naśmieciłeś
    bardziej niż on.

  • 7. Data: 2012-03-27 09:51:45
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    W dniu 26.03.2012 21:23, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
    domosc.html

    > Zieeeew ...
    >
    > "Polak zginął kręcąc koła na hamulcu ręcznym."
    >
    > A idź spierdalaj czytać fakt.

    Ech Gilu, Glucie czy tam inny Smarku, jesteś prosty jak pokrowiec na
    cepy ....

  • 8. Data: 2012-03-27 10:03:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rabbit,

    Tuesday, March 27, 2012, 12:10:15 AM, you wrote:

    > I co chujku, uważasz, że to normalne, że jak słyszę pisk opon jakiegoś
    > popisującego się debila, to mogę mieć pewność, że zobaczę BMW?

    Rafał bywa chamowaty jak sobie popije ale od chujków nie wyzywa -
    zastanów się, co wypisujesz, chujku.

    *PLONK!* warning!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2012-03-27 10:07:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Clawfinger,

    Tuesday, March 27, 2012, 9:51:45 AM, you wrote:

    [...]

    > Ech Gilu, Glucie czy tam inny Smarku, jesteś prosty jak pokrowiec na
    > cepy ....

    Następny, pierdolony kibord-łorior, któremu się wydaje, że jest
    anonimowy...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2012-03-27 10:35:12

    Dnia Tue, 27 Mar 2012 10:03:39 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Rafał bywa chamowaty jak sobie popije ale od chujków nie wyzywa -
    > zastanów się, co wypisujesz, chujku.

    I co myślisz ze w ten sposób udowodniłeś swoją/czyjąś wyższość?
    Jesteś tak samo denny jak ten co pisze ,,spierdalaj", czy wyzywa od
    ,,chujków".