eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetpo zamianie monitora, brak sygnału z karty graficznej (zintegrowana na płycie)Re: po zamianie monitora, brak sygnału z karty graficznej (zintegrowana na płycie)
  • Data: 2009-11-16 10:59:03
    Temat: Re: po zamianie monitora, brak sygnału z karty graficznej (zintegrowana na płycie)
    Od: micz <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, źle to robisz. Nie wiem skąd takie pomysły
    > Aby google zarchiwizowało, dla potomnych:
    >
    > BIOSU NIE RESETUJE SIE WYCIĄGAJĄC BATERYJKĘ !!!

    O i widzisz - cieszy mnie tak klarowne postawienie sprawy, bo chaos w
    googlu w tym temacie jest dość spory. Dzięki za rozjaśnienie.

    > Po to na płycie jest clear-cmos zworka, jumper, ewentualnie w najgorszym
    > wypadku "styki do zwarcia" - by tego użyć. Zapewne w instrukcji płyty o
    > tym pisali,  tylko nikt nie czytał. Do tej operacji należy mieć
    > odłączone zasilanie 230v od zasilacza (całkowicie). Samo wyciągnięcie
    > bateryjki przeważnie nic nie daje, pamięć trzyma ustawienia jeszcze
    > dobre kilka-kilkanaście minut, a najwyżej takie coś kończy się "sieczką"
    > w biosie (część ustawień utracona=skasowana, część losowo poustawiana,
    > część pozostała stara).

    No i tu się pojawia problem, bo moja dziewczyna kochana nie wie gdzie
    jest instrukcja do jej płyty :) Ale poszukam w sieci i pójdę tym
    śladem. Dzięx.

    Ale nie zamykajmy tematu - póki nie "wyleczę" powyższymi sposobami,
    pliz :)

    > --
    8173