eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetpo zamianie monitora, brak sygnału z karty graficznej (zintegrowana na płycie)Re: po zamianie monitora, brak sygnału z karty graficznej (zintegrowana na płycie)
  • Data: 2009-11-16 22:12:49
    Temat: Re: po zamianie monitora, brak sygnału z karty graficznej (zintegrowana na płycie)
    Od: micz <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lis, 17:23, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    > Na nowych plytach masz raptem trzy zworki na krzyz, z czego odpowiedzialna
    > za BIOS bedzie na pewno opisana 'clear cmos' badz podobnie.
    Nawet lepiej - dla takich "zaawansowanych" użytkowników jak ja,
    producent płyty przewidział trzy ...guziczki - jeden ON/OFF, drugi
    RESET, a trzeci CLEAR CMOS. Chodzą ciężko jak tłoki w Wartburgu, ale
    udało się i po resecie CMOSu wszystko hula i śmiga. Obyło się więc bez
    przenoszenia karty graficznej.

    Dzięki wielkie wszystkim Wam Panowie za zrozumiałą i skuteczną pomoc.
    Obym mógł się podobnie kiedyś komuś odwdzięczyć :)

    Pozdrawiam - Micz

    PS: Temat uważam za zamknięty.