  • Data: 2011-09-22 22:12:22
    Temat: Re: po czym poznać ukrytą partycję
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podejrzewam że mam laptopie ukrytą partycję recovery. W windowsowym
    > zarządzaniu dyskami nic nie widać poza widocznymi partycjami

    Bys ja tam widzial, nawet gdyby byla typu "hidden".

    > programy do partycjonowania dysku widzą parę GB unallocated.

    Hm... Mozna utworzyc partycje z System ID = 0,
    ale na ogol sie tak nie robi (nie spotkalem sie z tym),
    bo chyba system bedzie takie cos widzial jako unallocated.

    > Czy tak się "objawia" ukryta partycja?

    Nie (przynajmniej nie spotkalem sie z tym).

    Partycje typu "recovery" sa na ogol typu "ukrytego" (hidden fat/ntfs/...)
    i sa widoczne w zarzadzaniu dyskami (maja System ID > 0).
    http://en.wikipedia.org/wiki/Partition_type