eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypo co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 26

  • 11. Data: 2016-02-22 20:25:32
    Temat: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Powitanko,
    >
    >> Bardzo dobre rozwiązanie
    >
    > ... dla warsztatow.
    > Na szczescie predkosci nie sa duze, wiec najniebezpieczniejsze wjechanie
    > w bok nie musi oznaczac nekrologu. No chyba, ze chodnikiem obok ktos
    > bedzie szedl.
    > Nic tak nie denerwuje, jak uspokajanie ruchu;-)

    w przypadku dróg osiedlowych jak najbardziej przydatne dla kierowców/mieszkańców itd.
    Ile zoszczędzisz jadą 500 metrów 100 zamiast 30kmh?


    > Wczoraj na kazdych swiatlach od ursynowa do piaseczna stawalem. Pod
    > koniec bylem juz tak k' uspokojony, ze Galasa bym relaksacyjnie cienkimi
    > iglami wykrwawil;-)

    nie ma to jak porównać czteropasową Puławską do osiedlowej uliczki

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 12. Data: 2016-02-22 20:29:00
    Temat: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Axel wrote:

    >
    >
    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:nad9d3$nkp$...@d...me...
    >
    >>> Jest sobie "głowna" osiedlowa droga.
    >>> Na drogach dojazdowych ustawione znaki ustąp pierwszeństwa.
    >>> Znaki znikają.
    >>> Ma ktoś pojęcie dlaczego?
    >
    >> zakładam, że nikt ich nie kradnie
    >> bo rozwiązanie z równorzędnymi skrzyżowaniami powoduje uspokojenie ruchu i
    >> naturalne zwolnienie.
    >> Bo "główna" nie jest autostradą. Do tego ułatwia się wjazd z lokalnych na
    >> zbiorczą.
    >> Bardzo dobre rozwiązanie
    >
    > Dobre, pod warunkiem, że wszystkie uliczki boczne są równorzędne. A nie tak,
    > jak było na mojej ulicy, przy której część ulic poprzecznych było
    > oznakowanych jako "droga wewnętrzna".

    faktem jest, że pomysł "dróg wewnetrznych" to jeden wielki idiotyzm jest.
    Przykładem jest to skrzyżowanie
    http://osm.org/go/0Oytr9eTJ--?m=&way=4896071
    ul. Śniardwy jest drogą wenętrzną. Skutkiem czego albo jadący Orzycką niepotrzebne
    hamują
    albo wyjeżdżający ze Śniardwy myślą, że mają pierwszeństwo i jest bum!

    Ale mówię o zwykłych ulicach równorzędnych.

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 13. Data: 2016-02-22 20:35:59
    Temat: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 21 Feb 2016 22:14:01 +0100, Cavallino napisał(a):

    > W dniu 21.02.2016 o 22:09, Bolko pisze:
    >> Jest sobie "głowna" osiedlowa droga.
    >> Na drogach dojazdowych ustawione znaki ustąp pierwszeństwa.
    >> Znaki znikają.
    >> Ma ktoś pojęcie dlaczego?
    >
    > Żebyś zwolnił na skrzyżowaniu równorzędnym i przepuścił tego z
    > pierwszeństwem z prawej strony.

    Niestety przed wjazdem na każde przecięcie się dróg, trzeba w wydziale
    ksiąg wieczystych sprawdzić stan własnościowy każdej odnogi.
    Wtedy dopiero wiadomo czy zbliżasz się do skrzyżowania czy nieskrzyżowania.
    Dopiero w następnej kolejności można się zastanawiać czy pierwszeństwo ma
    ten z prawej czy z lewej :)


  • 14. Data: 2016-02-22 21:31:15
    Temat: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22.02.2016 o 20:35, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Sun, 21 Feb 2016 22:14:01 +0100, Cavallino napisał(a):
    >
    >> W dniu 21.02.2016 o 22:09, Bolko pisze:
    >>> Jest sobie "głowna" osiedlowa droga.
    >>> Na drogach dojazdowych ustawione znaki ustąp pierwszeństwa.
    >>> Znaki znikają.
    >>> Ma ktoś pojęcie dlaczego?
    >>
    >> Żebyś zwolnił na skrzyżowaniu równorzędnym i przepuścił tego z
    >> pierwszeństwem z prawej strony.
    >
    > Niestety przed wjazdem na każde przecięcie się dróg, trzeba w wydziale
    > ksiąg wieczystych sprawdzić stan własnościowy każdej odnogi.
    > Wtedy dopiero wiadomo czy zbliżasz się do skrzyżowania czy nieskrzyżowania.
    > Dopiero w następnej kolejności można się zastanawiać czy pierwszeństwo ma
    > ten z prawej czy z lewej :)

    Wiesz, jak przepuścisz, to nie musisz się zastanawiać. ;-)


  • 15. Data: 2016-02-22 21:51:26
    Temat: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 22 Feb 2016 21:31:15 +0100, Cavallino napisał(a):

    > W dniu 22.02.2016 o 20:35, Tomasz Pyra pisze:
    >> Dnia Sun, 21 Feb 2016 22:14:01 +0100, Cavallino napisał(a):
    >>
    >>> W dniu 21.02.2016 o 22:09, Bolko pisze:
    >>>> Jest sobie "głowna" osiedlowa droga.
    >>>> Na drogach dojazdowych ustawione znaki ustąp pierwszeństwa.
    >>>> Znaki znikają.
    >>>> Ma ktoś pojęcie dlaczego?
    >>>
    >>> Żebyś zwolnił na skrzyżowaniu równorzędnym i przepuścił tego z
    >>> pierwszeństwem z prawej strony.
    >>
    >> Niestety przed wjazdem na każde przecięcie się dróg, trzeba w wydziale
    >> ksiąg wieczystych sprawdzić stan własnościowy każdej odnogi.
    >> Wtedy dopiero wiadomo czy zbliżasz się do skrzyżowania czy nieskrzyżowania.
    >> Dopiero w następnej kolejności można się zastanawiać czy pierwszeństwo ma
    >> ten z prawej czy z lewej :)
    >
    > Wiesz, jak przepuścisz, to nie musisz się zastanawiać. ;-)

    Każdego dnia włączam się do ruchu na nieskrzyżowaniu grzecznie ustępując
    pierwszeństwa wszystkim.
    Ale często kierowcy, którzy widzą że nadjeżdżam z ich prawej strony na
    nieoznakowany nieskrzyżowaniu, zatrzymują się żeby mnie przepuścić.
    No i jest stres, bo nigdy nie wiadomo czy to nie cwaniak który chce mi
    popsuć auto, a swoje wyremontować za pieniądze mojego ubezpieczyciela.


  • 16. Data: 2016-02-22 21:58:14
    Temat: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
    Od: <3...@4...215815.invalid> (Tom N)

    Tomasz Pyra w
    <news:10q3mpm6j4p0m.18y6day7hczfs.dlg@40tude.net>:

    > Ale często kierowcy, którzy widzą że nadjeżdżam z ich prawej strony na
    > nieoznakowany nieskrzyżowaniu, zatrzymują się żeby mnie przepuścić.
    > No i jest stres, bo nigdy nie wiadomo czy to nie cwaniak który chce mi
    > popsuć auto, a swoje wyremontować za pieniądze mojego ubezpieczyciela.

    Jaki stres, masz kamerkę, a pierwszeństwa zatrzymanemu...


    --
    'Tom N'


  • 17. Data: 2016-02-22 22:02:15
    Temat: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
    Od: masti <g...@t...hell>

    janusz_k wrote:

    > W dniu 2016-02-22 o 20:25, masti pisze:
    >
    >> w przypadku dróg osiedlowych jak najbardziej przydatne dla kierowców/mieszkańców
    itd.
    >> Ile zoszczędzisz jadą 500 metrów 100 zamiast 30kmh?
    > Mylisz się, musisz co skrzyżowanie się zatrzymywać, jeżeli jest
    > zasłonięta prawa strona, to jest problem, samo zwolnienie nie jest
    > problemem, tu masz przykład:
    > https://www.google.pl/maps/@50.0903213,19.0174247,3a
    ,75y,180h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sg0x0bZwAT46s88ptH6
    POfA!2e0!7i13312!8i6656
    >
    > jest skrzyżowanie nawet oznaczone, spróbuj na nim tylko zwolnić :)
    >
    phi. to jest luksusowe skrzyżowanie ze wspaniała widocznością.
    Tak. drogi osiedlowe nie służą do zapieprzania

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 18. Data: 2016-02-22 22:03:12
    Temat: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-02-22 o 20:25, masti pisze:

    > w przypadku dróg osiedlowych jak najbardziej przydatne dla kierowców/mieszkańców
    itd.
    > Ile zoszczędzisz jadą 500 metrów 100 zamiast 30kmh?
    Mylisz się, musisz co skrzyżowanie się zatrzymywać, jeżeli jest
    zasłonięta prawa strona, to jest problem, samo zwolnienie nie jest
    problemem, tu masz przykład:
    https://www.google.pl/maps/@50.0903213,19.0174247,3a
    ,75y,180h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sg0x0bZwAT46s88ptH6
    POfA!2e0!7i13312!8i6656

    jest skrzyżowanie nawet oznaczone, spróbuj na nim tylko zwolnić :)


    --
    Pozdr

    Janusz_K


  • 19. Data: 2016-02-23 00:12:03
    Temat: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>



    Powitanko,


    > Tak. drogi osiedlowe nie służą do zapieprzania

    Nikt tu nie mowi o zapieprzaniu, mowimy o normalnej jezdzie z predkoscia
    dostosowana do warunkow. Przy czym, to bedzie dla Ciebie nowa
    informacja, drogi sluza do jazdy. Jazdy, nie stawania co kawalek.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa
    --
    "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com


  • 20. Data: 2016-02-23 00:12:16
    Temat: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pawel "O'Pajak" wrote:

    >
    >
    > Powitanko,
    >
    >
    >> Tak. drogi osiedlowe nie służą do zapieprzania
    >
    > Nikt tu nie mowi o zapieprzaniu, mowimy o normalnej jezdzie z predkoscia
    > dostosowana do warunkow.

    to kto Ci zabrania?

    > Przy czym, to bedzie dla Ciebie nowa
    > informacja, drogi sluza do jazdy. Jazdy, nie stawania co kawalek.

    naprawdę?
    /me co ma takie osiedlowe uliczki wokół i nie widzi potrzeby
    zatrzymywania się

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: