  • Data: 2011-06-28 21:09:15
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-28 20:58, Robert Rędziak pisze:

    > Widać jednak nie miał ciśnienia. Albo miałeś Lanosa WRC. Miałeś,
    > miałeś?

    Jakiś czas temu miałem zbliżone 2 sytuacje z "ciśnieniowcami".

    Sytuacja 1 - ciśnieniowiec leciał rozpędem na A4 i jako, że
    wyprzedzałem pociąg, jadąc za pociągiem ... stałem ostatni w
    kolejce. W lusterku widzę że lecą ksenony, z włączonym
    kierunkiem potem dołącza do tego kakofonia długich ... no
    przecież się nie cofnę ... jadę dalej swoje. Wyprzedziliśmy
    pociągiem pociąg, pociąg przede mną dał na prawy, jak kickdown i
    lecę, włączam prawy kierunek że będę spadał w prawo ... z boku
    pojawiła się nowa beemka 5 bez oznaczeń silnika na klapie ...
    skoczyłem na prawy z ciągle wdepniętym kickdownem i jadę tym
    prawym ( a zabawić mi się chciało i zmierzyć przy okazji) ... on
    na lewym, ja na prawym ... dziwna sprawa bo stary zleniwiały tds
    zaczyna wychodzić powoli, powoli na prowadzenie ... zbliżam się
    do kolejnego wyprzedzania, miejsce jest, dałem na lewy i lecę
    ... wyprzedziłem kolejne auto, hyc na prawy i oddalam się ...
    dojechałem znów do pociągu, zdjąłem nogę z gazu ... no i nie
    uwierzyta co po chwili w lusterku widziałem ;) Nowszą beemkę
    piątkę mrugającą światełkami ... Po co to na co to ?

    Inna sytuacja "z gatunku" jadę jako pasażer w jakiejś lekko
    ponad 300 konnej furmance ... obwodnica (S) Oleśnicy sytuacja
    identyczna mruganie z tyłu, kierunek, a nawet klakson ...
    wyprzedzamy pojazd, który wyprzedzaliśmy, dajemy na prawo (koleś
    zaslalomował, bo zakładał chyba, że będziemy wlec się lewym).
    Jako, że odbiliśmy na prawy po wyprzedzeniu wolnego i tego który
    przed nami wyprzedzał na prawo i "swoje tempo" czyli redukcja i
    gaz do oporu ... migacz mimo wielkiej spinki po chwili zniknął
    nam w lusterkach ...

    Ja rozumiem "zganiać" tych co zasnęli na lewym pasie ... ale
    skoro jest "patowe" wyprzedzanie to po ki huj napierdalać tymi
    światłami ?

    Pytam, bo nie wiem - wśród znajomych nie mam nikogo kto tak
    robi, a mimo wszystko takich poganiaczy trafia się często na drodze.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!