eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetplyta glówna na sygnale (bardziej zlozony problem!) - pomózcie!Re: plyta gl?wna na sygnale (bardziej zlozony problem!) - pom?zcie!
  • Data: 2010-07-01 10:40:07
    Temat: Re: plyta gl?wna na sygnale (bardziej zlozony problem!) - pom?zcie!
    Od: "bj" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki! Chyba udało mi się rozwiązać problem; teraz mam nowy. Krok po kroku:

    Zamieniłem podłączenia wiatraczków (gnazdko CPU fan było połączone z
    wiatraczkiem na obudowie, i vice versa; wcześniej tego nie zauważyłem, bo
    wszystko chodziło) i nałożyłem radiator na procesor.
    Teraz po włączeniu kompa na płycie głównej zapala się dioda czerwona i
    zielona, wiatraczki chodzą, żadnych pisków. Wielkie dzięki za pomoc w
    diagnozie! :)

    Tylko że jak włączę komp, to choć wszystko wydaje się chodzić, na
    klawiaturze stale migają mi diody Num, Caps & Scroll Lock i nic poza tym się
    nie dzieje (nie dochodzi nawet do ekranu setupu). :?