  • 31. Data: 2011-01-02 22:20:51
    Temat: Re: płyny do spryskiwaczy
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > A jak leci "brudny sprej" to zwyczajnie zwiększam odstęp, jeśli nie
    > mam zamiaru wyprzedzać. A jeśli mam zamiar, to wyprzedzam i problem z
    > głowy.

    Dokładnie. Mi wychodzi przy niesprzyjającycg warunkach max zbiorniczek
    (niecałe 4l) na zbiornik paliwa (ok 700-800 km). Jeżdżę po całej Polsce.

  • 32. Data: 2011-01-02 22:22:14
    Temat: Odp: płyny do spryskiwaczy
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > Chyba miałeś pecha z tym Praktikerem. Ja zawsze kupuje jak gdzieś zobaczę
    > jakiś tani i jeszcze nie trafiłem na coś wybitnie cuchnącego.

    Ja też się dałem na to nabrać. Po spryskaniu trzeba okno otworzyć, bo
    zdechnąć mozna od smrodu denaturatu.

  • 33. Data: 2011-01-02 22:23:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-02 21:35, Samotnik pisze:

    > To podwaja zużycie płynu. :)

    W moim przypadku zużycie płynu wzrosło chyba z 5x jak się przesiadłem do
    auta z ksenonami.

    Wcześniej miałem w zwyczaju częste, ale krótkie pryśnięcie na szybę żeby
    wycieraczki po tym raz przejechały.

    A jak wsiadłem w nowe auto każde, nawet najkrótsze pryśnięcie oznacza
    dwa długie siki w reflektory i z pięć automatycznych przejazdów
    wycieraczkami - kiedyś chyba rozbroję ten szatański automat od machania
    wycieraczkami.

  • 34. Data: 2011-01-02 22:29:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "megrims" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > potrafią kosztować nawet i 35 PLN za 5 litrów. Gdy drogi słone
    > i wycieczka jest powiedzmy ponad 1000 km poza granice kraju,
    > to przy takiej ilości soli, jaka teraz jest na drogach UE
    > auto "spryskuje" ponad 1,5 litra/100 km trasy. Na taką
    > wycieczkę trzeba zabezpieczyć 30 litrów płynu. Biorąc pod uwagę,
    > że 4 litry płynu do spryskiwaczy w Niemczech na stacji paliw
    > potrafi kosztować 15-25 euro, to lepiej nabyć odpowiedni zapas
    > w naszej kochanej ojczyźnie. Płyny w różnych kerfurach, realach,
    > geantach i innych sieciowych hipermarketach kosztują od 5 do 10

    To ciekawe, że w USA galon (3,8L) takiego płynu do -20F kosztuje
    ~dolara w supermarkecie i jakieś 2 z hakiem na stacji benzynowej...
    Ładnie was tam rypią w tej Europie :-)

    Można też tu kupić oryginalny koncentrat Hondy co się rozpuszcza
    z wodą i butelka koncentratu z której robi się 6 litrów płynu kosztuje
    jakieś niecałe $3 dolary. Honda SKU: 08798-9025
    "Honda Windshield Washer Concentrate & Anti-Freeze 16oz. of fluid"

  • 35. Data: 2011-01-02 22:34:10
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
> [...]
    > długie siki w reflektory i z pięć automatycznych przejazdów
    > wycieraczkami - kiedyś chyba rozbroję ten szatański automat od machania

    A nie 3+1 (ten jeden po jakichs 20 sekundach)?
    Bo ja tak mam.

    --
    Axel

  • 36. Data: 2011-01-02 22:41:49
    Temat: Re: p?yny do spryskiwaczy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 02 Jan 2011 22:12:35 +0100, neoniusz wrote:

    >Bo teraz wszystko jest nano - nanoczasteczki, kosmiczne technologie z
    >NASA i te sprawy. Na ludzi to dziala. Ja roznicy nie zauwazylem a
    >kupilem tylko dlatego, bo poprzednia Aura byla swietna a jej nie bylo
    >akurat. Ale to nano okazalo sie syfem. Do -5 jest dobrze, pozniej mi
    >zamarza na szybie.

    To w tesco podstawowego skladnika mialo tyle samo "ponizej 20%", a
    krzemionka chyba na zamarzanie nie wplywa ..

    J.

  • 37. Data: 2011-01-02 22:53:30
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > A jak wsiadłem w nowe auto każde, nawet najkrótsze pryśnięcie oznacza dwa
    > długie siki w reflektory

    Coś masz popsute albo auto jest naprawdę idiotycznie zaprojektowane. Zawsze
    przy spryskiwaczach świateł sika co 5-10 długich siknięć na szybę.

    W bbemce jeszcze jest tak, że krótkie siknięcie nie uruchamia wycieraczek

  • 38. Data: 2011-01-02 22:54:07
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > fairline (makro) wyjatkowo smierdzi

    O ile letni maja ok, to zimowy faktycznie MASAKRYCZNIE smierdzi - nie da sie
    wytrzymac w aucie, wali nawet jak sie nie pryska! Testowane w 3 autach,
    efekt taki sam.

    Dysiek

  • 39. Data: 2011-01-02 22:57:05
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:4d20f3d9$0$2505$65785112@news.neostrada.pl...

    > Coś masz popsute albo auto jest naprawdę idiotycznie zaprojektowane.
    > Zawsze przy spryskiwaczach świateł sika co 5-10 długich siknięć na szybę.
    >
    > W bbemce jeszcze jest tak, że krótkie siknięcie nie uruchamia wycieraczek

    LOL, bbemka = beemka

  • 40. Data: 2011-01-02 23:00:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Sunday, January 2, 2011, 9:55:37 PM, you wrote:

    [...]

    > Ja mam glowne podejrzenie ze w marketach beda oszczedzac na etanolu.
    > Ale chyba nie - tylko trzeba patrzec czy na -22, -20 czy -17.
    > Taki "-22" .."zawiertosc etanolu ponizej 20%", ech, co te przepisy
    > zrobily z marketingiem ..

    A po co etanol - leją izopropanol.

    [...]

    --