  • Data: 2013-12-08 07:41:26
    Temat: Re: płyn bp zamarza na szybach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-07 19:31, Przemek wrote:
    > Ja kupuję najtańszy zimowy, jaki jest dostępny w markecie. Te 7-10zł jakoś nie
    rujnuje mi budżetu, a że mam podgrzewane spryskiwacze, to nie widzę różnicy. Chociaż
    kiedyś kupiłem płyn w Lidlu i ten faktycznie zamarzał na szybie,

    Ja w zeszłym roku kupiłem w Lidlu (sprzedają cały czas ten sam) i...
    zamarzł przy -15 natychmiast. Natychmiast - nic nie widziałem - jechałem
    potem na spryskiwaczu 40km/h po gierkówce do najbliższego miejsca gdzie
    dało się zatrzymać, wywaliłem resztę tego gówna na szybę i oskrobałem.
    NIe polecam wrogom.

    Polecam Aurę z Biedronki - dwa razy na rok chodzę do Biedronki tylko po
    płyn - podrożał teraz 15PLN za 4 czy pięć litrów, ale nie ma nigdy
    żadnych problemów.

    Shrek.