    From: "L501 aneryS" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <jdcg5g$flf$1@node2.news.atman.pl> <jdch1h$s88$1@news.icm.edu.pl>
    <jdcigu$bap$1@mx1.internetia.pl> <jdcjad$73t$1@news.dialog.net.pl>
    <jdclnl$r7g$1@mx1.internetia.pl> <jdcmbs$8jk$1@news.dialog.net.pl>
    <4efabf9a$0$1464$65785112@news.neostrada.pl>
    <jdf46q$eng$2@news.dialog.net.pl>
    <4efb16a7$0$1207$65785112@news.neostrada.pl>
    <jdf91n$h40$1@news.dialog.net.pl> <jdfbcu$qf9$1@mx1.internetia.pl>
    <5223666019$20111228161654@squadack.com> <jdha14$6bi$2@inews.gazeta.pl>
    <jdhomp$5bj$1@mx1.internetia.pl> <jdhpmn$uf$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: plazma kontra lcd
    Date: Fri, 30 Dec 2011 00:06:55 +0100

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    news:jdhpmn$uf$1@node2.news.atman.pl...
    > Sygnal z kabla Vectry. Na sygnale analogowym LCD - porazka
    > na sygnale cyfrowym SD lepiej, ale dalej ZLE
    > na sygnale cyfrowym HD znosnie, ale dalej kolory i plastyka obrazu
    > nie ta.
    > Biorac pod uwage ze w kablu na dzis jest mniej niz 10% kanalow HD
    > dalej zakup lcd stoi u mnie pod sporym znakiem zapytania
    > - jedyny plus jaki widze to ewentualne mniejsze zarcie pradu,

    Ok. miesiąca temu, zajrzałem do podosiedlowej pizzerii, coby piczkę
    sobie jakąś do domu zatargać. Czekając na realizację zamówienia
    pogapiłem się w ichni, 100%LCD, OTVC, chyba z TVN HD, albo któryś
    Polsat, nie pamiętam, Aster, Full HD. Mecz tenisa, wszystkie napisy,
    jakie były widoczne, dałem radę odczytać, zaś sam obraz był jak żyleta i
    tylko ciut ostrość, ale to już do kamer narzekam... Czyściutki, bez
    szumów, mydła, soczysty, stabilny jak kutas w erekcji po viagrze...
    LCD, tak apropo, ma jedną wielką zalete nad pozostałymi - daje się
    oglądać w słoneczny dzień na wolnym powietrzu, gdy słonko go równo
    oświetli, aby tylko nie patrzyć się na ekran pod kątem, pod jakim samo
    sońce go oświetla, bo wtedy nic nie da rady.

    i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako
    stalking.