    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: platforma TVP do kosza?
    Date: Fri, 11 Dec 2009 16:25:53 +0100
    <4b20cb71$1@news.home.net.pl> <hfqido$luk$1@news.onet.pl>
    <4b20da00$1@news.home.net.pl> <hfqmgj$27e$1@news.onet.pl>
    <hfqmn1$2sh$1@news.onet.pl> <hfqpnj$bfm$1@news.onet.pl>
    <hfqq1g$c9l$1@news.onet.pl> <hfqr4o$fji$1@news.onet.pl>
    <hfqrh5$gvp$1@news.onet.pl> <hfr00n$u73$1@news.onet.pl>
    <hfrabh$q2o$1@news.onet.pl> <hfrekd$5u9$3@news.onet.pl>
    <hfrm2s$qtu$1@news.onet.pl> <hfrn4i$u10$1@news.onet.pl>
    <hft11p$cn7$1@news.onet.pl> <hftkrv$4kr$1@news.onet.pl>
    <hftmj7$90h$1@news.onet.pl> <hftnai$asd$1@news.onet.pl>
    <hftnla$bkp$1@news.onet.pl> <hfto20$cl4$1@news.onet.pl>

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:hfto20$cl4$1@news.onet.pl...

    > I odbierze wszystko to co nadawane jest w mpeg4? Bo ja chciałbym odbierac
    > wszystko co jest nadawane na terenie Polski.

    To trzeba było taką potrzebę zgłosić podczas zakupu tv.
    Zgłosiłeś?
    Nie?
    To pretensje do siebie.
    Nikt za Twoje lenistwo odpowiadać nie będzie.
    Następnym razem skorzystaj z mojej propozycji i zapoznaj się z tematem PRZED
    zakupem czegokolwiek.

    > Tak poprostu chciałbym i tyle. Kupiłem sobie telewizor niecały rok temu to
    > pewnie przystosowany jest do kazdego dostepnego sygnału.

    A skąd pomysł że jest, albo że musi być?
    Znowu państwo ma myśleć za Ciebie za moje pieniądze?
    Nie ma tak dobrze - jak Ci się nie chce myśleć, to płać innym Ty, nie widzę
    powodów dla których to ja miałbym to robić.

    > Nie, nie chce Nowego Yorku. Chce kazdy dostepny w Polsce sygnał.

    No to idź i kup sobie tv który to obsłuży, nie widzę problemu,

    > Nikt mi nie powiedział przy zakupie, że odbiore tylko część nadawanych w
    > naszym kraju sygnałów. Ja chce odebrac każdy. Tak poprostu chce, nic
    > więcej.

    A ja chcę być młody, piękny i bogaty.
    Nic więcej.

    > Widzisz ja też jestem sprzedawcą i powiem Ci, że takie właśnie stanowisko
    > Klienta jest najbardziej upierdliwe dla firm trudniących sie sprzedażą.

    Wierzę.
    Tylko co z tego?