  • Data: 2009-12-11 21:10:38
    Temat: Re: platforma TVP do kosza?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/hfu35j$rvo$2@polsl.pl
    *Bartłomiej Zieliński* napisał(-a):

    > Ale nie wiem czy nie większym jest to, że najpierw zaczęto eksperymenty
    > i od razu je nagłośniono, ludzie kupili sprzęt, a teraz okazuje się, że
    > wyłącznie po to, po co Markowi Kondratowi był las w filmie "Nic
    > śmiesznego". I to dlatego, że nie ma _szeroko_zakrojonej_ akcji
    > propagandowej.

    Eksperymenty, czy też testy (jak zwał tak zwał) muszą być. Nikt nikomu
    niczego wcześniej nie obiecywał. I tu wracamy do tego, co już wczesniej
    uzgodniliśmy. Jak niczego nie obiecywano, to nie można mieć pretensji. Nie
    mam zdania, czy to dobrze czy źle że ujawniono testy. Ale jak ktoś zrobił
    inwestycje w niepewny interes, to.... Może nawet nie tyle w niepewny, co w
    TV w którym MPEG2 było wtedy dodatkiem i które nie wiadomo było czy będzie
    miało zastosowanie w przyszłości.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675