  • Data: 2009-12-11 15:21:38
    Temat: Re: platforma TVP do kosza?
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hftnla$bkp$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Zadziała, złapie analog.

    I odbierze wszystko to co nadawane jest w mpeg4? Bo ja chciałbym odbierac
    wszystko co jest nadawane na terenie Polski.
    Tak poprostu chciałbym i tyle. Kupiłem sobie telewizor niecały rok temu to
    pewnie przystosowany jest do kazdego dostepnego sygnału.
    I nie pisz mi prosze znowu o samochodach i lpg.

    > Jak chciałeś mieć telewizor odbierający ntc w Warszawie/Tokio/Nowym Jorku,
    > trzeba było się o taki pytać.

    Nie, nie chce Nowego Yorku. Chce kazdy dostepny w Polsce sygnał. Nikt mi nie
    powiedział przy zakupie, że odbiore tylko część nadawanych w naszym kraju
    sygnałów. Ja chce odebrac każdy. Tak poprostu chce, nic więcej.

    Widzisz ja też jestem sprzedawcą i powiem Ci, że takie właśnie stanowisko
    Klienta jest najbardziej upierdliwe dla firm trudniących sie sprzedażą.