  • Data: 2009-12-13 23:06:24
    Temat: Re: platforma TVP do kosza?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:

    > Oł yes ;) Ale jak sprzedawca przed klientem zatai dane,
    > to nie może spać spokojnie, bo moim zdaniem klient mógł
    > by domagać się uznania umowy za nieważną ze względu na
    > działanie pod wpływem błędu (klienta) czy podstępu (ze
    > strony sprzedawcy).

    Nie o tym mówimy, ale tu masz typowy przykład tego o czym pisałeś:

    http://wyhacz.gazeta.pl/Wyhacz/1,88542,7359342,Real_
    myli_telewizory__wprowadza_klientow_w_blad.html

    Swoją drogą akurat kiedyś w ten sposób odzyskałem chyba z 500 zł (w bonach
    co prawda), właśnie w Realu.
    Kupiłem tv pod którym stała etykietka że ma PIP, mimo że jej nie miał
    (etykietkę przezornie zabrałem ze sobą).
    Potrafili się zachować i oddali część kasy po reklamacji.