    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: plastyka obrazu
    Date: Wed, 20 Jul 2011 15:19:45 +0200

    On 2011-07-20 15:12:59 +0200, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > Ale to nie jest plastyka, bo plastyka to "odwzorowanie mikroszczegółów na
    > matrycy Canona 5D".

    Nie wiem kto jest autorem tego cytatu i szczerze mnie to wali. To co ja
    i wiele osób z którymi zdarzyło mi się w czasach analoga toczyć długie
    dyskusje na ten temat, uznaję za plastykę, opisałem wcześniej. I tak na
    marginesie nie były to dyskusje o tym czym jest plastyka, tylko która i
    kiedy jest ładniejsza oraz jaki jest jej wpływ na ogólny odbiór
    zdjęcia. Jak już pisałem tu niejednokrotnie - w cyfrze plastyka
    obiektywu nie ma większego znaczenia, na coś, co można określić
    plastyką obrazu wpływ tutaj ma w ciul innych elementów i trywialnie
    łatwo jest ją modyfikować.

    de Fresz