  • Data: 2011-07-20 12:44:18
    Temat: Re: plastyka obrazu
    Od: Kosu <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-20 13:57, de Fresz wrote:
    > W Twoim własnym, wewnętrznym świecie - może nie być.

    Rzecz w tym, że w jego świecie nie ma, a w Twoim jest. Dla osoby
    trzeciej - mnie czy pytającej w wątku - to są równie dobre światy :)

    > Aha. Te tysiące tasiemcowych wątków w necie i godziny rozmów spędzonych
    > na żywo, nierzadko popartych konkretnymi zdjęciami, to wszystko o
    > pojęciu, którego nie ma? Bo Ty tak mówisz? Śmieszny jesteś.

    Na świecie masz kilka wiodących religii, które się wzajemnie wykluczają
    w ten czy inny sposób, a są nie tylko tematem rozmów na forach, ale też
    poważnych publikacji książkowych. Ba. W wielu krajach (oczywiście także
    w Polsce) można się nawet doktoryzować z wiedzy o pojęciu, które być
    może nie istnieje.

    > Pitolisz że słuchać hadko. Zjawisko jak najbardziej istnieje, jego wpływ
    > i lepszość jednej od drugiej jest bardzo dyskusyjna (szczególnie w
    > cyfrze), podlegająca degustibusom, dla jednych bardzo zauważalna, dla
    > innych pomijalna w ogólnym odbiorze obrazu.

    Mi trudno przyjąć, że coś jest, jeśli nikt nie umie tego precyzyjnie
    opisać. A już na pewno powodem ani dowodem nie są wątki na forach, w
    których ludzie głównie spierają się nad definicją :]

    Po prostu zarzuć przykładem zdjęcia z "plastyką" i zdjęcia "bez
    plastyki", to będzie na czym zawiesić dyskusję. Wewnętrzne światy to
    trochę za mało.

    pozdrawiam,
    PK