eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyplaga dojeżdzaczy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 100

  • 31. Data: 2016-06-05 01:41:34
    Temat: Re: plaga dojeżdzaczy
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-04 o 18:40, (Tom N) pisze:

    > Roman, nie zauważyłem, żebyś z każdą duperelą [1] której nie dotknąłeś na
    > pl.misc.samochody od razu "leciał"

    Weź chłopie wyluzuj. Szkoda życia :-)
    To jedna niewielu grup która jeszcze żyje.
    Niedługo zatęsknisz za duperelami i możliwością nakarmienia jak ona tam
    się nazywał KF? :-)

    z


  • 32. Data: 2016-06-05 07:58:43
    Temat: Re: plaga dojeżdzaczy
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Niektórzy sugerują że hamerykanski system prostszy ale ja tego nie potwierdzam na
    skrzyżowaniach fikusnych. A takich i nas masa...

    fakt
    teraz rozumie.
    Byłem 2 lata w cHICAGO i widziałem tylko jedno rondo
    (takie na prawdziwej drodze nie osiedlowej)
    A z bardziej skomlikowanych skrzyżowań to skrzyżowanie trzech dróg
    ale jest na tyle mało że każdy wie gdzie są i jak ktoś średnio jeżdzi
    to tam nie jeżdzi.
    pozostałe 99,999999% to zwykłe skrzyżowania


  • 33. Data: 2016-06-05 11:01:13
    Temat: Re: plaga dojeżdzaczy
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2016-06-04 o 09:21, Mateusz Bogusz pisze:
    >> Jak się ma start-stop do klimy? Jak jest włączona to chyba silnik
    >> pracuje cały czas.
    >
    > Zazwyczaj, bo np. w trzy letnim focusie to start-stop olewał czy klima
    > chodziła czy nie. W quashaju I i II działało to już prawidłowo.
    >

    Ale jak "prawidłowo"?
    Bo w C4 to działa tak, że silnik się zatrzymuje i i klima wieje tym co
    ma, a ma wymiennik o powiększonej pojemności cieplnej (w stosunku do
    wersji bez S&S). Ale i tak po pewnym czasie chłodu nie wystarcza i zanim
    mi się zapali zielone silnik startuje coby chłodzenie podtrzymać.
    I tak jest prawidłowo mimo że S&S "olewa" działanie klimy - do czasu.

    Sławek


  • 34. Data: 2016-06-05 11:02:38
    Temat: Re: plaga dojeżdzaczy
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2016-06-02 o 21:50, z pisze:

    >
    > I jeszcze pytanie czy to cholerstwo się wyłącza?

    Tak, wyłącza się, ale po co wyłączać coś co działa?

    Sławek


  • 35. Data: 2016-06-05 11:59:57
    Temat: Re: plaga dojeżdzaczy
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Ale jak "prawidłowo"?

    Nie wyłącza silnika, jeżeli temperatura na zew. jest wyższa niż
    ustawiona wewnątrz.

    To po przecinku sobie dopowiedziałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz


  • 36. Data: 2016-06-05 12:30:47
    Temat: Re: plaga dojeżdzaczy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tom,

    Saturday, June 4, 2016, 6:40:29 PM, you wrote:

    >>>>> Tyle lat pracy i PJ i nie wiesz? Zmarnowałeś 20 lat?
    >>>> Nie dostąpiłem zaszczytu start-stop. 20 lat temu tego nie było :-)
    >>> 20 lat temu niektórzy "maluchem" powozili, ale to nie jest
    >>> wytłumoczenie, że nie potrafią nowszych pojazdów obsługiwać.
    >>>> I jeszcze pytanie czy to cholerstwo się wyłącza?
    >>> Musk twuj wruk.
    >> Dlaczego go tak traktujesz? Głupkiem nie jestem a też nie wiem, jak to
    >> działa. Muszę wszystko wiedzieć na każdy temat?
    > Roman, nie zauważyłem, żebyś z każdą duperelą [1] której nie dotknąłeś na
    > pl.misc.samochody od razu "leciał"
    >> Może porozmawiamy o normach obowiązujących przy konstrukcji
    >> transformatorów impulsowych
    > NTG ;P
    > [1]
    > http://www.auto-swiat.pl/nowe/start-stop-pomaga-czy-
    przeszkadza/zqpzr
    > Do zrozumienia tego nie trza być specjalista od transformatorów :)

    Nie widzę tu odpowiedzi na pytanie o klimatyzację oraz związku
    pomiędzy posiadaniem prawa jazdy a znajomością systemu start-stop. Ani
    uzasadnienia do wyjątkowo obraźliwych uwag :(


    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 37. Data: 2016-06-05 16:18:25
    Temat: Re: plaga dojeżdzaczy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 05.06.2016 11:02, Slavekk wrote:

    >> I jeszcze pytanie czy to cholerstwo się wyłącza?
    >
    > Tak, wyłącza się, ale po co wyłączać coś co działa?

    Choćby po to, że są uzasadnione wątpliwości, czy plusy z tego systemu są
    dodatnie czy ujemne;)

    Shrek.


  • 38. Data: 2016-06-05 19:03:45
    Temat: Re: plaga dojeżdzaczy
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2016-06-05 o 16:18, Shrek pisze:
    > On 05.06.2016 11:02, Slavekk wrote:
    >
    >>> I jeszcze pytanie czy to cholerstwo się wyłącza?
    >>
    >> Tak, wyłącza się, ale po co wyłączać coś co działa?
    >
    > Choćby po to, że są uzasadnione wątpliwości, czy plusy z tego systemu są
    > dodatnie czy ujemne;)

    Uzasadnione?
    Czym?
    Głębokim brakiem znajomości tematu? ;)

    Sławek


  • 39. Data: 2016-06-05 19:10:43
    Temat: Re: plaga dojeżdzaczy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 05.06.2016 19:03, Slavekk wrote:

    >> Choćby po to, że są uzasadnione wątpliwości, czy plusy z tego systemu są
    >> dodatnie czy ujemne;)
    >
    > Uzasadnione?
    > Czym?
    > Głębokim brakiem znajomości tematu? ;)

    Chociażby. A raczej nazwałbym to brakiem głebokiej znajomosci tematu;)
    Taką przeciętną:P

    Generalnie wiadomo, że włączanie i wyłaczanie w kółko silnika mu
    warunków pracy nie poprawia - nawet jak akumulator i rozrusznik do tego
    przystosowany, to i tak będzie działał krócej.

    Wiadomo też, że szybciej ruszę jak mam włączony silnik, niż jak dopiero
    będzie odpalany. Wiadomo też, że zużyje trochę mniej paliwa - czy się
    opłaca - nie jest to już takie oczywiste. Ale skoro jesteś pewny, że się
    opłaca to używaj - przecież nikt ci nie broni.

    Shrek.


  • 40. Data: 2016-06-05 20:19:33
    Temat: Re: plaga dojeżdzaczy
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2016-06-05 o 19:10, Shrek pisze:
    > On 05.06.2016 19:03, Slavekk wrote:
    >
    >>> Choćby po to, że są uzasadnione wątpliwości, czy plusy z tego systemu są
    >>> dodatnie czy ujemne;)
    >>
    >> Uzasadnione?
    >> Czym?
    >> Głębokim brakiem znajomości tematu? ;)
    >
    > Chociażby. A raczej nazwałbym to brakiem głebokiej znajomosci tematu;)
    > Taką przeciętną:P
    >
    > Generalnie wiadomo, że włączanie i wyłaczanie w kółko silnika mu
    > warunków pracy nie poprawia

    ... ale i nie pogarsza, bo i tak silnik jest rozgrzany.
    S&S działa na rozgrzanym silniku. Wcześniej się po prostu nie włącza.

    > - nawet jak akumulator i rozrusznik do tego
    > przystosowany, to i tak będzie działał krócej.

    Nieprawda.
    Poza tym niekoniecznie rozruch odbywa się z akumulatora.
    No i "rozrusznik" niekoniecznie jest rozrusznikiem...

    > Wiadomo też, że szybciej ruszę jak mam włączony silnik, niż jak dopiero
    > będzie odpalany.

    Nieprawda.
    Zanim przeniesiesz nogę z hamulca na gaz (w automacie) lub zanim
    wrzucisz bieg (po naciśnięciu sprzęgła - w manualu) silnik już pracuje
    i jest w pełni gotowy do przyspieszania


    > Wiadomo też, że zużyje trochę mniej paliwa - czy się
    > opłaca - nie jest to już takie oczywiste. Ale skoro jesteś pewny, że się
    > opłaca to używaj - przecież nikt ci nie broni.

    Oszczędności są spore nawet wyłączając silnik, który nie ma S&S -
    sprawdziłem, że wyłączając w mieście, nawet nie na każdym skrzyżowaniu,
    tylko na tych gdzie zmiana świateł trwa długo - wychodzi ponad 10%.

    Sławek

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 ... 10


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: