  • 1. Data: 2016-06-02 14:14:53
    Temat: Nagroda za dobrą jazdę
    Od: Bolko <s...@g...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=5vAa5X12qXwe

    Dla nieklikających:
    Facet proponuje nie tylko karać ale i też nagradzać za bezpieczną jazdę.
    Np. Jak jedziesz przez dwa lata bez mandatu to jak w końcu cię złapią
    za brak pasów. To możesz się wykupić i policjanci puszczają cię wolno.

  • 2. Data: 2016-06-02 15:33:50
    Temat: Re: Nagroda za dobrą jazdę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
> [...]

    Durny pomysl.
    Z powodu braku policjantow i janosika od dawna nie zaplacilem mandatu.
    Wiec nie dosc, ze przepisy traktuje luzno, to teraz bede je traktowal
    jeszcze luzniej :-)

    A moze nie taki durny - traktuje luzno i jest dobrze, to czemu to
    zmieniac :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-06-02 16:44:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W PRL cos takiego bylo. Nazywalo sie mandat zaufania.

  • 4. Data: 2016-06-02 17:14:56
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > W PRL cos takiego bylo. Nazywalo sie mandat zaufania.

    Jeżeli to było w PRL, to był zły pomysł i należy go wyraźnie odrzucić.

  • 5. Data: 2016-06-02 17:34:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 02.06.2016 14:14, Bolko wrote:
> [...]
    > Np. Jak jedziesz przez dwa lata bez mandatu to jak w końcu cię złapią
    > za brak pasów. To możesz się wykupić i policjanci puszczają cię wolno.

    Bo ja wiem... Sam mam zero na koncie, ale żebym się uważał za jeżdzącego
    jakoś wyjątkowo bezpiecznie to bym nie powiedział. Niestety w Polsce
    zaliczyć mandat, to po prostu pech i tyle (nie liczac jakiś wyjątków, co
    potwierdzają regułę). Fotopstyczki znane wcześniej, kontrole z janosika
    znasz, jak się nie wyróżniasz to po prostu pech, jeśli akurat ciebie
    dupną. Najlepszym dowodem jest, że jeżdzę raczej bez większych zmian ani
    w ilości km ani stylu, a w życiu miałem tylko dwa mandaty, w odstępie
    tygodnia. Jak widać jest to zmienna zupełnie losowa.

    Inna sprawa, że o ile policjanci nie mają jakieś akcji, to coś takiego
    jak w tytule nieoficjalnie istnieje. Raz mnie zatrzymali za niemanie
    świateł, zapytał czy przyjmuję - powiedziałem, że jak nie mogą odpuścić,
    to przyjmuję - nie miałem, nie ma o czym dyskutować. Powiedzieł, że
    służba to służba, wziął papiery i poszedł do radiowozu. Po paru minutach
    wrócił, powiedział "o, zero punktów, to niech pan włączy te światła i
    szerokiej drogi" Zapytał jeszcze czy tak jeżdzę, czy mam szczęście, więc
    powiedziałem, że jeśli mogę to wolałbym nie udzielać odpowiedzi;)

    Shrek

  • 6. Data: 2016-06-03 16:59:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-02 o 14:14, Bolko pisze:
> [...]
    > Np. Jak jedziesz przez dwa lata bez mandatu to jak w końcu cię złapią
    > za brak pasów. To możesz się wykupić i policjanci puszczają cię wolno.

    Dzisiaj możesz się wykupić mandatem i też puszczają wolno.
    A jak wykupisz się bez mandatu to budżet nie dostanie tych pieniędzy,
    przydrożni bandyci w mundurach nie wyrobią normy czyli same straty.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2016-06-14 21:12:08
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-06-02 17:34, Shrek wrote:
> [...]
    > w ilości km ani stylu, a w życiu miałem tylko dwa mandaty, w odstępie
    > tygodnia. Jak widać jest to zmienna zupełnie losowa.

    a moze nie losowa? moje dwa mandaty (pasy, 71/50) tez dostalem w
    odstepie doslownie kilku dni na poczatku tego roku :D