eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyplaga dojeżdzaczyRe: plaga dojeżdzaczy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: plaga dojeżdzaczy
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@l...net>
    <nipuqm$q0k$1@node2.news.atman.pl>
    <575082be$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.160602.invalid>
    <57508e04$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <5753eab6$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <nj1cbh$1fc$2@node2.news.atman.pl>
    <57545b7a$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <nj1mej$6fo$1@node1.news.atman.pl>
    From: Slavekk <s...@g...pl>
    Date: Sun, 5 Jun 2016 20:19:33 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.1.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <nj1mej$6fo$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 44
    Message-ID: <57546d3f$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.5.44.240
    X-Trace: 1465150783 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 687 83.5.44.240:59754
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2583114
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-06-05 o 19:10, Shrek pisze:
    > On 05.06.2016 19:03, Slavekk wrote:
    >
    >>> Choćby po to, że są uzasadnione wątpliwości, czy plusy z tego systemu są
    >>> dodatnie czy ujemne;)
    >>
    >> Uzasadnione?
    >> Czym?
    >> Głębokim brakiem znajomości tematu? ;)
    >
    > Chociażby. A raczej nazwałbym to brakiem głebokiej znajomosci tematu;)
    > Taką przeciętną:P
    >
    > Generalnie wiadomo, że włączanie i wyłaczanie w kółko silnika mu
    > warunków pracy nie poprawia

    ... ale i nie pogarsza, bo i tak silnik jest rozgrzany.
    S&S działa na rozgrzanym silniku. Wcześniej się po prostu nie włącza.

    > - nawet jak akumulator i rozrusznik do tego
    > przystosowany, to i tak będzie działał krócej.

    Nieprawda.
    Poza tym niekoniecznie rozruch odbywa się z akumulatora.
    No i "rozrusznik" niekoniecznie jest rozrusznikiem...

    > Wiadomo też, że szybciej ruszę jak mam włączony silnik, niż jak dopiero
    > będzie odpalany.

    Nieprawda.
    Zanim przeniesiesz nogę z hamulca na gaz (w automacie) lub zanim
    wrzucisz bieg (po naciśnięciu sprzęgła - w manualu) silnik już pracuje
    i jest w pełni gotowy do przyspieszania


    > Wiadomo też, że zużyje trochę mniej paliwa - czy się
    > opłaca - nie jest to już takie oczywiste. Ale skoro jesteś pewny, że się
    > opłaca to używaj - przecież nikt ci nie broni.

    Oszczędności są spore nawet wyłączając silnik, który nie ma S&S -
    sprawdziłem, że wyłączając w mieście, nawet nie na każdym skrzyżowaniu,
    tylko na tych gdzie zmiana świateł trwa długo - wychodzi ponad 10%.

    Sławek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: