eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyplaga dojeżdzaczyRe: plaga dojeżdzaczy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: plaga dojeżdzaczy
    Date: Sun, 5 Jun 2016 20:39:31 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 56
    Message-ID: <nj1rl2$ged$1@node2.news.atman.pl>
    References: <X...@l...net>
    <nipuqm$q0k$1@node2.news.atman.pl>
    <575082be$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.160602.invalid>
    <57508e04$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <5753eab6$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <nj1cbh$1fc$2@node2.news.atman.pl>
    <57545b7a$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <nj1mej$6fo$1@node1.news.atman.pl>
    <57546d3f$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1465151970 16845 46.21.210.209 (5 Jun 2016 18:39:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Jun 2016 18:39:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.1.1
    In-Reply-To: <57546d3f$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2583116
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-06-05 o 20:19, Slavekk pisze:

    >>>> Choćby po to, że są uzasadnione wątpliwości, czy plusy z tego
    >>>> systemu są
    >>>> dodatnie czy ujemne;)
    >>>
    >>> Uzasadnione?
    >>> Czym?
    >>> Głębokim brakiem znajomości tematu? ;)
    >>
    >> Chociażby. A raczej nazwałbym to brakiem głebokiej znajomosci tematu;)
    >> Taką przeciętną:P
    >>
    >> Generalnie wiadomo, że włączanie i wyłaczanie w kółko silnika mu
    >> warunków pracy nie poprawia
    >
    > ... ale i nie pogarsza, bo i tak silnik jest rozgrzany.
    > S&S działa na rozgrzanym silniku. Wcześniej się po prostu nie włącza.

    Pogarsza. Pogarsza też ogrzewanie pracujące na płynie z chłodnicy.

    >> - nawet jak akumulator i rozrusznik do tego
    >> przystosowany, to i tak będzie działał krócej.
    >
    > Nieprawda.
    > Poza tym niekoniecznie rozruch odbywa się z akumulatora.
    > No i "rozrusznik" niekoniecznie jest rozrusznikiem...

    To z czego jest brana moc do zakręcenia silnikiem przez
    ten nie rozrusznik ? Bo chyba nie piszesz o czołgu
    i odpalaniu ze zbiornika ciśnieniowego.

    >> Wiadomo też, że szybciej ruszę jak mam włączony silnik, niż jak dopiero
    >> będzie odpalany.
    >
    > Nieprawda.
    > Zanim przeniesiesz nogę z hamulca na gaz (w automacie) lub zanim
    > wrzucisz bieg (po naciśnięciu sprzęgła - w manualu) silnik już pracuje

    Sprawdzałem i opóźnienie było. Ale podaj markę i model gdzie
    nie ma, trafi się okazja to sprawdzę.

    >> Wiadomo też, że zużyje trochę mniej paliwa - czy się
    >> opłaca - nie jest to już takie oczywiste. Ale skoro jesteś pewny, że się
    >> opłaca to używaj - przecież nikt ci nie broni.
    >
    > Oszczędności są spore nawet wyłączając silnik, który nie ma S&S -
    > sprawdziłem, że wyłączając w mieście, nawet nie na każdym skrzyżowaniu,
    > tylko na tych gdzie zmiana świateł trwa długo - wychodzi ponad 10%.
    >
    Tyle że jest to metoda oszczędnościowa szoferaka który jeździ cudzym
    samochodem. W swoim przeważnie warto spalić te pół litra więcej
    a mniej zużyć silnik.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: