  • Data: 2016-06-05 20:51:14
    Temat: Re: plaga dojeżdzaczy
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-05 o 19:10, Shrek pisze:

    > Wiadomo też, że szybciej ruszę jak mam włączony silnik, niż jak dopiero
    > będzie odpalany. Wiadomo też, że zużyje trochę mniej paliwa

    Się tak zastanawiam, przecież po ponownym rozruchu jakaś ilość energii z
    akumulatora ucieka i trzeba ją uzupełnić alternatorem, który to
    obciążony większym prądem stanowi większe obciążenie dla silnika, więc
    ten silnik musi spalić więcej paliwa. Może przy benzyniakach ma to
    mniejsze znaczenie to przy dużych dieslach które to do rozruchu
    potrzebują już całkiem sporo energii jednak chyba ma znaczenie.