  • Data: 2013-07-23 02:22:30
    Temat: Re: pl. usenet o agile
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/07/2013 00:35, Roman W wrote:
    > marudzenia
    > jednak
    >
    > A ty gdzie sie tulasz? Ukrywasz sie ze pseudo i zygasz.

    Sławkowi skończyły się jakiekolwiek argumenty, więc postanowił
    zredukować dyskusję do wyzwisk, personalnych zaczepek i pieprzenia bez
    sensu. Już po poprzednim poście stwierdziłem, że mógłbym co prawda
    napisać mu gdzie pieprzy bez sensu i odpowiedzieć obelgami na obelgi,
    ale stwierdziłem że dla higieny ogólnej lepiej przestać czytać i odpowiadać.