    Subject: Re: pingowanie telefonu a pobór energii
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Mon, 18 Apr 2016 16:04:21 +0200

    W dniu 2016-04-18 o 15:28, Marek pisze:

    > Błąd. Zmienisz z jakiegoś powodu telefon na zachowujący się inaczej i
    > będziesz musiał pod nowa implementować swoje funkcjonalności.

    Jeśli nowy telefon będzie posiadał taką opcję, to ją zwyczajnie wyłączę.
    Zależy mi na tym, by cała komunikacja szła przez domowe WiFi, gdy
    telefon jest w jego zasięgu.
    Poza tym to rozwiązanie można uznać za tymczasowe. Poszukam lepszej
    alternatywy, np. czegoś opartego o BLE - wykrywanie smartfona albo
    Pebble'a. Ale to dopiero po zakupie Raspberry Pi 3. ;)