-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
efonica.de!telefonica.de!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.61.M
ISMATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "bartosz" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
<mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
<555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
<555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdncs$3fc$1@node1.news.atman.pl>
<555b3c9b$1$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<mjfns8$n2v$1@usenet.news.interia.pl>
<555b8ccb$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
<555b9261$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
<555b9bfb$1$8378$65785112@news.neostrada.pl>
<zwlywfg9bhiy.yfj1gmam51nz$.dlg@40tude.net>
<555d0977$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
<555d9402$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: pieszy vs osobówka
Date: Thu, 21 May 2015 14:32:19 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 33
Message-ID: <555ddce7$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: host-89-229-92-174.szczecin.mm.pl
X-Trace: 1432214759 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27521 89.229.92.174:64507
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2758
X-Received-Body-CRC: 10414029
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562705
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:555d9402$0$2210$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "bartosz" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:555d0977$0$8380$6...@n...neostrada
.pl...
> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>>>> Wymagania dla tego hamulca to 3m/s^2, a dla starych tramwajow to tylko
>>>>> 2.
>>>>> Dla samochodu osobowego to jednak 5, a w praktyce na suchym asfalcie
>>>>> jest znacznie wiecej ..
>>>>
>>>> Daj pls jakiegos linka do danych.
>>> http://dziennikustaw.gov.pl/DU/2011/s/65/343
>>
>>Tak, juz przy okazji dysputy ze Shrekiem znalazlem dane.
>>Zwroc jednak uwage, ze dane mierzone na wspolczesnych tramwajach i
>>samochodach sa porownywalne, a dla mokrej nawierzchni i mokrej drogi -
>>wrecz jednakowe; szczegoly we wspomnianym watku.
>
> No coz, dawalem obok ciekawy wyrok.
> Jak zadzialalal hamulec nagly/szynowy, to pasazerka reke zlamala.
>
> W trosce o pasazerow trzeba ograniczyc nagle hamowania tramwajow :-)
>
I widzisz - dokladnie taka sama regula powinna obowiazywac autobusy i idac
dalej - ogolnie wszystkie pojazdy. Pieszemu latwiej jest zahamowac bez
zadnych strat osobowych i dodatkowo na bardzo krotkim dystansie,
nieosiagalnym dla zadnego innego uzytkownika drogi.
bart
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.15 14:52 bartosz
- 21.05.15 15:31 J.F.
- 21.05.15 15:32 Shrek
- 21.05.15 15:40 masti
- 21.05.15 15:46 bartosz
- 21.05.15 15:45 bartosz
- 21.05.15 16:25 Shrek
- 21.05.15 17:07 Cavallino
- 21.05.15 17:50 J.F.
- 21.05.15 18:18 Shrek
- 21.05.15 18:45 J.F.
- 21.05.15 20:08 Shrek
- 21.05.15 20:14 Shrek
- 21.05.15 20:15 Shrek
- 21.05.15 20:39 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=