eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypieszy vs osobówka › Re: pieszy vs osobówka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.61.M
    ISMATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "bartosz" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
    <mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
    <555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
    <555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdncs$3fc$1@node1.news.atman.pl>
    <555b3c9b$1$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjfns8$n2v$1@usenet.news.interia.pl>
    <555b8ccb$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <555b9261$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
    <555b9bfb$1$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <zwlywfg9bhiy.yfj1gmam51nz$.dlg@40tude.net>
    <555d0977$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <555d9402$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: pieszy vs osobówka
    Date: Thu, 21 May 2015 14:32:19 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 33
    Message-ID: <555ddce7$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: host-89-229-92-174.szczecin.mm.pl
    X-Trace: 1432214759 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27521 89.229.92.174:64507
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2758
    X-Received-Body-CRC: 10414029
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562705
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:555d9402$0$2210$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "bartosz" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:555d0977$0$8380$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>>>> Wymagania dla tego hamulca to 3m/s^2, a dla starych tramwajow to tylko
    >>>>> 2.
    >>>>> Dla samochodu osobowego to jednak 5, a w praktyce na suchym asfalcie
    >>>>> jest znacznie wiecej ..
    >>>>
    >>>> Daj pls jakiegos linka do danych.
    >>> http://dziennikustaw.gov.pl/DU/2011/s/65/343
    >>
    >>Tak, juz przy okazji dysputy ze Shrekiem znalazlem dane.
    >>Zwroc jednak uwage, ze dane mierzone na wspolczesnych tramwajach i
    >>samochodach sa porownywalne, a dla mokrej nawierzchni i mokrej drogi -
    >>wrecz jednakowe; szczegoly we wspomnianym watku.
    >
    > No coz, dawalem obok ciekawy wyrok.
    > Jak zadzialalal hamulec nagly/szynowy, to pasazerka reke zlamala.
    >
    > W trosce o pasazerow trzeba ograniczyc nagle hamowania tramwajow :-)
    >

    I widzisz - dokladnie taka sama regula powinna obowiazywac autobusy i idac
    dalej - ogolnie wszystkie pojazdy. Pieszemu latwiej jest zahamowac bez
    zadnych strat osobowych i dodatkowo na bardzo krotkim dystansie,
    nieosiagalnym dla zadnego innego uzytkownika drogi.

    bart


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: