  • Data: 2009-08-17 06:22:35
    Temat: Re: pierwszy motocykl, zero doświadczenia
    Od: Small <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek pisze:
    > Nigdy nie jeździłem na motocyklu, dopiero zapisałem się na kurs prawa
    > jazdy kat. A. Pytanie jaki wybrać motocykl na początek. Górna granica
    > cenowa: ok. 7000 zł. Typ: chopper. Przeznaczenie: rekreacyjnie (z żoną),
    > może czasem dojazd do pracy (20 km).
    > To co znalazłem na googlach (od najbardziej mnie interesującego):
    > - Yamaha Virago 250, 535
    > - Kawasaki EN 500
    > - Romet R250
    >
    > Krzysiek

    Z moich doswiadczen z EN500, wszystko poza amortyzatorami daje rade.
    Przy wyjazdach solo wszystko OK. W drugim roku zaczyna brakowac mocy
    przy jezdzie z pasazerem . Po 4 sezonach musze powiedziec, ze EN500 to
    byl swietny wybor. Natomiast jak wspomnialem, przy duzym obciazeniu
    dobija. Motocykl poza tym jest bardzo klasyczny i ladny (kwestia gustu).
    Po 1 sezonie odblokowalem go z 27KM ale specjalnie nie odczulem roznicy
    mocy. Virago(535) mial moj kolega, w porownaniu z EN500 troche inny
    charakter, bardziej czoperowy. Ja wolalem EN-ke.

    ps. zainwestuj w ciuchy

    Small
    GSX750F