  • Data: 2009-08-17 14:11:05
    Temat: Re: pierwszy motocykl, zero doświadczenia
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    news:h69cv6$3h5$1@news.onet.pl...
    > Nigdy nie jeździłem na motocyklu, dopiero zapisałem się na kurs prawa
    > jazdy kat. A. Pytanie jaki wybrać motocykl na początek. Górna granica
    > cenowa: ok. 7000 zł. Typ: chopper. Przeznaczenie: rekreacyjnie (z żoną),
    > może czasem dojazd do pracy (20 km).
    > To co znalazłem na googlach (od najbardziej mnie interesującego):
    > - Yamaha Virago 250, 535
    > - Kawasaki EN 500
    > - Romet R250

    Kiedyś na tym samym forum napisałem podobnego posta. Odpowiedziano mi, że
    chopper nie jest najszczęśliwszym pomysłem, bo trudniejszy w prowadzeniu od
    tzw miejskich motocykli. Moim pierwszym motocyklem został Suzuki GS500 i
    jestem nim zachwycony. Brakuje tylko dwóch rzeczy: wtrysku i ABS. Wtrysk nie
    jest dużym problemem bo chodzi o kulturę pracy tylko przy zimnym silniku.
    ABS - przydałby się na mokrym, na suchym nie jest potrzebny.

    Jako ciekawostkę powiem, że niedawno byłem kontrolowany przez policję (to o
    tyle dziwne, że wszyscy mówili mi, że policja nie sprawdza motocyklistów).
    Sprawdzali, czy mam prawko, a że mam - rozmowa była miła. Panowie pochwalili
    mój wybór maszyny odpowiedniej do stażu.

    MN