  • Data: 2009-08-18 21:50:19
    Temat: Re: pierwszy motocykl, zero doświadczenia
    Od: Eskimos <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 Aug 2009 18:42:27 +0200, Krzysiek <b...@b...com>
    wrote:

    > Szukam motocykla na początek, ot tak do jazdy w niedziele lub
    >wolne dni dla przyjemności, a czasem żeby do pracy podskoczyć. Na pewno
    >nie interesuje mnie nic sportowego. Ma to być wygodne i przyjemne w
    >prowadzeniu.

    >Nie chcę
    >przeznaczyć więcej niż 7500 zł.

    Ile masz wzrostu?

    Generalnie szukasz UJM, czyli CB500, ER5, GS500, XJ600 Div, NTV.

    535 jest po pierwsze jednoosobowe, a po drugie nie jestem pewien co do
    przyjemności prowadzenia ;)

    Tyle teorii. A prawda jest taka, że kup to, co Ci się najbardziej
    podoba i tyle. Pojeździsz trochę tym co kupisz, przejedziesz się pare
    razy róznymi sprzetami kolegów i przy drugim motocyklu będziesz już
    mniej więcej wiedział czego oczekujesz, czego chcesz i w którą stronę
    chcesz iść.

    Teraz nie jesteś w stanie świadomie wybrać i opierasz się na naszych,
    bądź co bądź tendencyjnych, wypocinach ;)

    Czyl taki jak pisałem - kup najładniejszego, zacznij jeździć i się
    pomału oswajaj z tematem, a wybór drugiego motocykla będzie już
    rzeczywiście Twoim wyborem, a nie doradzających kolegów ;)

    --
    Darz bór,
    Eskimos