  • Data: 2019-06-29 10:18:46
    Temat: Re: pierwszenstwo pieszego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 29 Jun 2019 07:03:48 +0200, Shrek napisał(a):

    > Naprawdę twierdzisz, że prawodawca chciał napisać "pieszy jest
    > zobowiązany ustąpić pierwszeństwa" a wyszło mu "pieszy ma pierwszeństwo
    > na przejściu"?

    Chyba sie nie rozumiemy - "wchodzac na jezdnie" to nie jest "na
    przejsciu".

    > Zdzwiwiłbyś się.

    > To czemu wszędzie gdzie jest normalnie są lepsze?

    https://www.youtube.com/watch?v=KE4shtUOEk8

    -no naprawde nie wiem, czemu lepsze ... predkosc maja mniejsza, wiec
    nie umieraja ?

    -wydech trzeba miec glosny lub klakson szybki :-)

    -widzisz tam szacunek dla pieszego ? Raz

    -to oni nie wiedza, ze mimo zielonego nalezy umozliwic pieszym
    opuszczenie przejscia

    -ile zebr naliczyles ? na pozostalych sa swiatla, wiec piesi nie
    wchodza na slepo (ha, ha, ROTFL)

    https://www.youtube.com/watch?v=BaYeMPgg5sY

    to mlode pokolenie chyba juz naprawde mysli, ze maja pierwszenstwo :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=z3eaGWCbkRU

    P.S. o rowerach
    https://www.youtube.com/watch?v=gohSeOYheXg

    J.