  • Data: 2019-06-30 17:28:14
    Temat: Re: pierwszenstwo pieszego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 Jun 2019 16:51:06 +0200, Akarm napisał(a):
    > Poszukujesz dowodów? Przecież trzeba być ślepym, żeby nie zauważyć!
    > Choćby dyskusje tutaj, na grupie samochodowej o takich samochodowych
    > tematach, jak: zmiany klimatyczne, rodzaje ogrzewania w gospodarstwach
    > domowych, wydajność elektrowni, dym z kominów, itd. Debil na debilu i
    > debilem pogania.
    >
    > Swego czasu dużo jeździłem po wioskach i zaobserwowałem pewną
    > ciekawostkę: na przystankach PKS nie było rozkładów jazdy, a w każdej
    > chałupie taki blaszany rozkład mieli. ;)

    Niemozliwe - na wszystkie chałupy by nie starczylo.

    > Podobne rzeczy zaczęły dziać się i w stolicy, kiedy została odblokowana
    > możliwość zamieszkania w Warszawie. Z przystanków MZK zaczęły ginąć
    > opisy tras z częstotliwością kursowania komunikacji miejskiej. Odnoszę
    > wrażenie, że ma to ze sobą dość widoczny związek.

    I co - nadal gina ?

    Natomiast ... potrzebuje sie kiedys dostac do Dzierzoniowa.
    Wiec tak w ciemno wpisuje "PKS Dzierzoniow" .. no jest.
    Rozklad odjazdow jest, ale jak przyjechac to nie ma.

    Dzwonie, "nie ma, bo nie ma takiego zwyczaju. Wlasciwy rozklad wisi na
    dworcu we Wroclawiu, tam kazdy moze przeczytac".
    Wroclawski dworzec oczywiscie nic na www nie wystawia ... no kraj
    debili. W koncu mnie laczy z dyspozytorem i ten mi podaje nastepny
    przystanek, bo wlasnie ten mnie interesuje.

    Stoje, czekam, autobus nie podjezdza. Jest rozklad ... ale tej godziny
    nie ma. I tak sie zastanawiam co zrobic z dwoma wolnymi godzinami ...
    gdy autobus podjezdza. Bo to juz wakacje i inny rozklad obowiazuje.

    Minelo z 10 lat ... widze, ze nic sie nie zmienilo.
    http://pks.dzierzoniow.pl/

    wifi, klima, usb ... a rozklad tylko w jedna strone.

    https://www.wroclaw.pl/wroclaw-pks-rozklad-jazdy

    > W przypadku poruszania się wśród ludzi, małorolny też zachowuje się
    > specyficznie.
    > Zachowanie tzw. małorolnego z dziada-pradziada (czyli, jak to wcześniej
    > się mówiło normalnie - chama z chamów) warunkowane jest genami, brakiem
    > przystosowania do zupełnie nowego środowiska. Chłopi pańszczyźniani,
    > którzy zamiast inteligencji mają w genach służalczość i cwaniactwo, po
    > 1945 uzyskali przywilejów co niemiara, na niespotykana skalę.

    Ale pierwsze przywileje to mieli od 1864.

    > Zamiast
    > ewolucji, nastąpiła rewolucja - cham z chama od wieków, przez to się
    > rozpanoszył, i mamy, co mamy. :(
    > Cham musi mieć "swoje" - na przykład miejsce, na którym zwykle trzyma
    > pojazd, zagrodę - grodzone osiedla.

    No jak - przeciez grodzone osiedla to sa dla jasnie panstwa, zeby im
    sie chamstwo po podworku nie pałętało.
    I np samochodow nie kradlo.

    > Cham ma też we krwi pewne obyczaje,
    > stąd musi pojazdem podjechać (żeby sąsiedzi zobaczyli) najlepiej pod
    > same drzwi. Zaparkować cham też musi jak najbliżej, nie da się przecież
    > przejść piechotą dodatkowych kilkudziesięciu metrów.

    A po co ma przechodzic ?

    > A że to miejsce dla
    > niepełnosprawnych, czy trawnik, czy skrzyżowanie, czy chodnik? Cham z
    > chamów ma to głęboko w czterech literach.

    A wystarczy kilkadziesiat metrow ? Bo jak znam sprawe, to raczej
    "nie ma gdzie zaparkowac". Wiec co za roznica czy trawnik zajedziesz
    hen daleko, czy pod brama.
    Zreszta demokracje mamy - kto sie pytal czy tu ma byc trawnik, czy
    parking ?

    A czemu parkingow brakuje ? Bo miastowi tak miasto zaprojektowali.
    I jeszcze mowia, ze miastowy nie powinien miec samochodu.
    No i slusznie, przeciez moze PKSem jezdzic :-P

    J.