  • Data: 2019-06-29 13:06:44
    Temat: Re: pierwszenstwo pieszego
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.06.2019 o 10:31, J.F. pisze:

    > Bardzo powaznie.
    > Skoro przestepstwo, to powinno byc w KK.
    >
    > I jest
    > § 3. W razie skazania sprawcy za przestępstwo określone w art. 173,
    > art. 174, art. 177 lub w art. 355, jeżeli sprawca był w stanie
    > nietrzeźwości lub pod wpływem środka odurzającego lub zbiegł z miejsca
    > zdarzenia, sąd orzeka nawiązkę na rzecz pokrzywdzonego[...]

    Zakładam, że masz rację, bo nie chce mi się przeglądać tych wszyskich
    paragrafów.

    > A przewiozl ? Film poprosze.

    6542,prezydent-sieradza-potracil-79-latke-nie-widzia
    lem-jak-sie.html

    Dopiero jak strzałkami pokazali to wychodzi że nie przewiózł. Ale też
    nie ma szansy że nie zauważył - a jak nie zauważył to tym gorzej dla
    niego - dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów - widocznie się nie nadaje
    i nie rokuje poprawy.

    --
    Shrek