  • 1. Data: 2011-11-06 01:16:50
    Temat: (piątkowo) VW TDI obsysa :)
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

  • 2. Data: 2011-11-06 01:38:30
    Temat: Re: (piątkowo) VW TDI obsysa :)
    Od: to <t...@x...abc>

  • 3. Data: 2011-11-06 13:51:38
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=64wau2Rprcs&feature=r
    elated

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka + Lisica
    Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM
    Volvo FL618 '97 250KM

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 4. Data: 2011-11-06 14:20:31
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości

    > to zobacz tu
    > http://www.youtube.com/watch?v=B_zFNcQN9N8&feature=r
    elated
    > i tu
    > http://www.youtube.com/watch?v=64wau2Rprcs&feature=r
    elated

    I wszystko ok. Tyle, że to wyścigi przygotowanej do dragu polówki (jak
    waży z 700kg to jest max) z autami zdatnymi do drogowego użytku.
    Całkowicie nieporównywalne imho.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2011-11-06 14:33:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-06, to <t...@x...abc> wrote:

    elated

    > Tu lepiej:
    > http://www.youtube.com/watch?v=GWR3RXvVEmY

    Ja sie pytam dlaczego to VW nie ma DPF-a?? Co na to UE?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-11-06 17:21:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-06 14:33, AZ pisze:

    > Ja sie pytam dlaczego to VW nie ma DPF-a?? Co na to UE?

    Ma, jakby nie miało , trzaby tor po każdym przejeździe z zwałów
    węgla sprzątać.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 7. Data: 2011-11-06 17:26:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > http://www.youtube.com/watch?v=B_zFNcQN9N8&feature=r
    elated
    > http://www.youtube.com/watch?v=64wau2Rprcs&feature=r
    elated

    To chyba pędzone krematorium, jak na niemca przystało...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 8. Data: 2011-11-06 17:53:24
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    elated
    elated

    > To chyba pędzone krematorium, jak na niemca przystało...

    Nie dostrzegam swastyki!!!

  • 9. Data: 2011-11-06 18:04:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-11-2011 17:53, to pisze:

    > Nie dostrzegam swastyki!!!

    Na białym też nie widziałem tego symbolu pomyślności, prawdopodobnie
    dlatego nie pojechał ;-)
    Ciekawe czy świeci mu się kontrolka Anti Pollution Default?? :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2011-11-06 18:22:58
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Na białym też nie widziałem tego symbolu pomyślności, prawdopodobnie
    > dlatego nie pojechał ;-)
    > Ciekawe czy świeci mu się kontrolka Anti Pollution Default?? :)

    Nie wiem, ale słyszałem, że ma w kokpicie duży czerwony przycisk z opisem
    "CYCLONE B INJECTION".