  • 1. Data: 2011-11-05 22:13:25
    Temat: I love rally
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    Witam,

    Może ktoś zainteresowany chciałby się wybrać na:

    http://www.iloverally.eu/

    W skrócie: zawody, pokazy, wystawa. Jutro pod spodkiem w Katowicach.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 2. Data: 2011-11-07 11:36:08
    Temat: Re: I love rally
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-11-05 22:13, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
    > Witam,
    >
    > Może ktoś zainteresowany chciałby się wybrać na:
    >
    > http://www.iloverally.eu/
    >
    > W skrócie: zawody, pokazy, wystawa. Jutro pod spodkiem w Katowicach.

    Nie obyło się bez przygód. No i szkoda, że jednak nie odbyło się drugie
    kryterium pod Altusem.

    Taka mała składanka:
    http://www.youtube.com/watch?v=kmpElAJOVq8

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 3. Data: 2011-11-07 12:30:57
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <t...@s...won> napisał w wiadomości

    > Nie obyło się bez przygód. No i szkoda, że jednak nie odbyło się drugie
    > kryterium pod Altusem.

    co się działo?
    bo za pozno przeczytalismy - pewnie bysmy sie pojawili.
    a strona obecnie....

    Suspended Domain
    This account has been suspended.
    Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
    :-)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 4. Data: 2011-11-07 15:35:28
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-11-07 12:30, Bartek wrote:
> [...]
    > This account has been suspended.
    > Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.

    LOL :-) No coż .. pms wygenerował chyba znacząco ilość odwiedzin :-)

    Narazie mało zdjęć i filmów. Pewnie niedługo pojawią się na twojej tubie.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZcuE69T8UE4

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 5. Data: 2011-12-02 22:29:45
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Nov 2011 11:36:08 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik
    <t...@s...won> wrote:

    >Taka mała składanka:
    >http://www.youtube.com/watch?v=kmpElAJOVq8

    Dzisiaj to obejrzałem, pełna profeska. Część bez kasków, pootwierane
    szyby, jeden sobie rączką machał przez otwarte okno.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2011-12-05 11:59:53
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2011-12-02 22:29, jerzu wrote:

    > Dzisiaj to obejrzałem, pełna profeska. Część bez kasków, pootwierane
    > szyby, jeden sobie rączką machał przez otwarte okno.

    Impreza podzielona byla na dwie cześci - zawody i pokazówka. Film
    przeplata jedno i drugie. Na pokazówce było to o czym piszesz.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 7. Data: 2011-12-05 12:31:11
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu.pl>

    W dniu 2011-12-05 11:59, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Impreza podzielona byla na dwie cześci - zawody i pokazówka. Film
    > przeplata jedno i drugie. Na pokazówce było to o czym piszesz.

    Białe E30 to Ty? :) Z filmiku podobał mi się zwłaszcza Polonez i Skyline
    ;) A swoją drogą: wątek już trochę stary, więc flejma nie nakręcę, ale
    po obejrzeniu tego stwierdzam, że w odwiecznej dyskusji FWD vs. RWD
    jedyną słuszną opcją jest... AWD :D

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 8. Data: 2011-12-05 12:36:59
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2011-12-05 12:31, Staszek Sosenko wrote:

> [...]
    > ;) A swoją drogą: wątek już trochę stary, więc flejma nie nakręcę, ale
    > po obejrzeniu tego stwierdzam, że w odwiecznej dyskusji FWD vs. RWD

    Tak. Powiem tak - dupiane opony i nieco błedow - dawno mnie tak
    nieprzewidywalnei nie nosiło na asfalcie. Najgrosze jest to, że
    zakładałem, że będzie szuter jak w zeszłym roku (tak było opisane), więc
    zabrałem inny komplet :-)

    A co do flejma :-) RWD, AWD to większa radość z jazdy niż FWD :-)

    PS: Tu były fajne odcinki :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=4sKLEKFRGAs
    http://www.youtube.com/watch?v=Tsvlw5V6nwQ

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 9. Data: 2011-12-05 12:41:06
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2011-12-05 12:43, kamil wrote:

    > Dokładnie to samo napisałem w jakimś flejmie z rok temu, bo jak dla mnie
    > takie dyskusje to wybór między złamaną lewą a prawą nogą. :-)

    Zależy do czego :-) W rajdach napewno zabawa największa w AWD, RWD.
    Cywilnie ? :-) W 95% wystarczy RWD - najlepszy kompromis radochy i
    efektywności :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 10. Data: 2011-12-05 12:43:08
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]

    Dokładnie to samo napisałem w jakimś flejmie z rok temu, bo jak dla mnie
    takie dyskusje to wybór między złamaną lewą a prawą nogą. :-)

    Kamil

    http://bynajmniej.net