  • 1. Data: 2011-11-05 22:56:47
    Temat: Dogorywający ksenon
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Zmienia barwę i ogólnie od jakiegoś czasu marnie świeci. Nocki coraz
    wcześniej i pasuje je wymienić.
    PHILIPS D2S 85122 COLOR MATCH. Ktoś wie gdzie je odstanę we wrocku lub
    nawet dolnym sląsku?
    Za namiar na sprzedawcę z allegro który nie wciska philipsowskich
    chinoli też będę bardzo wdzięczny.
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-11-05 23:00:51
    Temat: Re: Dogorywający ksenon
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysztof 45

> [...]
    > nawet dolnym sląsku?
    > Za namiar na sprzedawcę z allegro który nie wciska philipsowskich

    CM to wersja udająca kolorem zużyty xenon. Kup raczej zwykłe 85122 (i
    dwa, a nie jeden). Może być na Allegro, tylko od firmy, która da Ci na to
    normalną fakturę.

  • 3. Data: 2011-11-05 23:10:26
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 05 Nov 2011 22:00:51 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >CM to wersja udająca kolorem zużyty xenon. Kup raczej zwykłe 85122 (i
    >dwa, a nie jeden). Może być na Allegro, tylko od firmy, która da Ci na to
    >normalną fakturę.

    Normalną fakturę to możesz dostać nawet na chińską podróbę. Wiem coś o
    tym.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2011-11-05 23:11:34
    Od: to <t...@x...abc>

    begin jerzu

    > Normalną fakturę to możesz dostać nawet na chińską podróbę. Wiem coś o
    > tym.

    Ryzyko jednak mniejsze. Ja trafiłem oryginał. ;)

  • 5. Data: 2011-11-05 23:13:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 05 Nov 2011 22:11:34 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >Ryzyko jednak mniejsze. Ja trafiłem oryginał. ;)

    Ja trafiłem dwa razy. Co prawda nie xenony, ale ładowarka do telefonu.
    Jeden sprzedawca mi kasę oddał, drugi jest oporny.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2011-11-05 23:22:22
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > CM to wersja udająca kolorem zużyty xenon.
    Widziałem jak to świeci, jak maja tak świecić zużyte, to ja takie
    chce:) W nich tylko barwa światła podniesiona jest do 5000 K
    Wymieniam dwa. Napisałem że pasuje je wymienić, nie go wymienić :)
    > Może być na Allegro, tylko od firmy, która da Ci na to
    > normalną fakturę.
    Faktura jeszcze o niczym nie świadczy. Wole z polecenia jednego i
    drugiego grupowicza który kupował, że ten a ten chinoli nie wciska
    tylko oryginały.
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2011-11-05 23:34:43
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysztof 45

    > Widziałem jak to świeci, jak maja tak świecić zużyte, to ja takie chce:)
    > W nich tylko barwa światła podniesiona jest do 5000 K

    Za to słabiej świecą. Jak chcesz niebieskawe Philipsy, to bierz
    UltraBlue. Ew. odpowiednik Osrama, bodajże CoolBlue, jest trochę tańszy.

    > Faktura jeszcze o niczym nie świadczy.

    To komentarze poczytaj i zobacz, czy mają jakiś sklep stacjonarny.

  • 8. Data: 2011-11-06 01:09:00
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Za to słabiej świecą.
    Teoria :)
    > Jak chcesz niebieskawe Philipsy, to bierz
    Nie chce niebieskawych. Maja być białe.
    Ważne dla mnie jest to co ja widzę na drodze, a nie to co ktoś widzi.
    CM przez kilka sekund od zapalenia mają niebieskawą poświatę, potem są
    bialutkie aż miło.
    > To komentarze poczytaj i zobacz, czy mają jakiś sklep stacjonarny.
    Komentarze komentarzami, często ludziska nie wiedzą co kupują. A
    takiego ze sklepem to dopiero pod Poznaniem znalazłem.
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2011-11-06 01:36:22
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysztof 45

    > Teoria :)

    Nie, fakt. Sam producent kieruje ten model do osób, które chcą wymienić
    jeden, zużyty palnik, co widać nawet po nazwie ("dopasowany
    kolorystycznie").

    > Komentarze komentarzami, często ludziska nie wiedzą co kupują. A takiego
    > ze sklepem to dopiero pod Poznaniem znalazłem.

    I jakiś komentarz z PMS-u uważasz za bardziej wiarygodny niż np. 100
    komentarzy na Allegro? ;)

  • 10. Data: 2011-11-06 02:25:29
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Nie, fakt.
    200lm różnicy taki jest fakt. W praktyce fakt niezauważalny, a światło
    jaśniejsze.
    W zwykłych już po 200 godz świecenia spada z 3400 do 2800lm
    > Sam producent kieruje ten model do osób, które chcą wymienić
    Czymś musi usprawiedliwić bardziej zimny kolor.
    Jeszcze XENARC OSRAMa 4300K biore pod uwagę bo mają pochlebne opinie i
    podobno ich nie podrabiają . Ponoć po jakimś czasie użytkowania
    rozbujają sie do 4800K
    > I jakiś komentarz z PMS-u uważasz za bardziej wiarygodny niż np. 100
    > komentarzy na Allegro? ;)
    Parę osób uważam tu za wiarygodnych. Jak by taka poleciła, to czemu nie :)
    --
    Krzysiek