-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.unit0.net!news-out2.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xi
ndi.nntp.kabelfoon.nl!198.186.194.249.MISMATCH!news-out.readnews.com!transit3.r
eadnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
Date: Mon, 24 Jan 2011 21:44:28 +0100
From: Yans van Horn <y...@n...spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.13)
Gecko/20101207 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po sznurku
References: <ihh3kr$5vv$1@node1.news.atman.pl>
<4d3c1371$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d561a$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d5782$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d8c15$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d9f6b$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3da3a2$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <ihkif9$1e47$2@news.mm.pl>
In-Reply-To: <ihkif9$1e47$2@news.mm.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <4d3de4aa$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.16.130.26
X-Trace: 1295901866 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2495 83.16.130.26:1248
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2345159
[ ukryj nagłówki ]On 2011-01-24 20:02, Karolek wrote:
> W dniu 2011-01-24 17:02, Yans van Horn pisze:
>> On 2011-01-24 16:49, Cavallino wrote:
>>> Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości news:
>>>
>>>> Przyczepność opon na śliskiej nawierzchni rośnie conajmniej tyle ile
>>>> wynika z dodatkowego nacisku ?
>>>
>>> Tak mi klarował kuzyn tirowiec, np. że pod górkę problem mają głównie
>>> puste tiry.
>>
>> To samo powiedział mój kolega, kierowca podobnych zestawów.
>>
>> Ciekaw natomiast jak z sytuacjami pośrednimi: załadowany w połowie,
>> ładunek w postaci np. stali (niski środek ciężkości).
>
> Moze czas zajrzec do podrecznikow fizyki z podstawowki?
Widzisz, świat nie kończy się na banalnym i idealnym świecie
podstawówki, gdzie tarcie jest liniową funkcją nacisku itp... A może
uważasz, że będą tam charakterystyki zawieszenia ?
A może odpowiedź jak zmieniła się trakcja kół podczas dynamicznej zmiany
obciążenia w czasie tego manewru? Czy lepsze jest dodatkowe obciążenie
zewnętrznych kół (wysoko punkt środka cieżkości i duże dynamiczne
obciążenie) czy odwrotnie (nisko i mała zmiana) w kontekście jazdy po
odmianach śniegu...
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 25.01.11 03:16 Massai
- 25.01.11 06:34 Filip KK
- 25.01.11 07:39 Karolek
- 25.01.11 11:51 Yans van Horn
- 25.01.11 11:58 Yans van Horn
- 25.01.11 12:03 to
- 25.01.11 13:10 MM
- 25.01.11 13:07 Krzysiek Kielczewski
- 25.01.11 13:15 J.F.
- 25.01.11 13:18 Karolek
- 25.01.11 13:26 Yans van Horn
- 25.01.11 13:37 Yans van Horn
- 25.01.11 15:50 Karolek
- 25.01.11 16:32 Massai
- 25.01.11 16:39 Massai
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=