eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piątkowo] TIRem prawie jak po sznurkuRe: [piątkowo] TIRem prawie jak po sznurku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.unit0.net!news-out2.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xi
    ndi.nntp.kabelfoon.nl!198.186.194.249.MISMATCH!news-out.readnews.com!transit3.r
    eadnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!un
    t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
    TED!not-for-mail
    Date: Mon, 24 Jan 2011 21:44:28 +0100
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po sznurku
    References: <ihh3kr$5vv$1@node1.news.atman.pl>
    <4d3c1371$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d561a$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d5782$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d8c15$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d9f6b$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3da3a2$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <ihkif9$1e47$2@news.mm.pl>
    In-Reply-To: <ihkif9$1e47$2@news.mm.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <4d3de4aa$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.16.130.26
    X-Trace: 1295901866 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2495 83.16.130.26:1248
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2345159
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-01-24 20:02, Karolek wrote:
    > W dniu 2011-01-24 17:02, Yans van Horn pisze:
    >> On 2011-01-24 16:49, Cavallino wrote:
    >>> Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości news:
    >>>
    >>>> Przyczepność opon na śliskiej nawierzchni rośnie conajmniej tyle ile
    >>>> wynika z dodatkowego nacisku ?
    >>>
    >>> Tak mi klarował kuzyn tirowiec, np. że pod górkę problem mają głównie
    >>> puste tiry.
    >>
    >> To samo powiedział mój kolega, kierowca podobnych zestawów.
    >>
    >> Ciekaw natomiast jak z sytuacjami pośrednimi: załadowany w połowie,
    >> ładunek w postaci np. stali (niski środek ciężkości).
    >
    > Moze czas zajrzec do podrecznikow fizyki z podstawowki?

    Widzisz, świat nie kończy się na banalnym i idealnym świecie
    podstawówki, gdzie tarcie jest liniową funkcją nacisku itp... A może
    uważasz, że będą tam charakterystyki zawieszenia ?
    A może odpowiedź jak zmieniła się trakcja kół podczas dynamicznej zmiany
    obciążenia w czasie tego manewru? Czy lepsze jest dodatkowe obciążenie
    zewnętrznych kół (wysoko punkt środka cieżkości i duże dynamiczne
    obciążenie) czy odwrotnie (nisko i mała zmiana) w kontekście jazdy po
    odmianach śniegu...

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: