eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piątkowo] TIRem prawie jak po sznurkuRe: [piątkowo] TIRem prawie jak po sznurku
  • Data: 2011-01-24 21:44:28
    Temat: Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po sznurku
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-01-24 20:02, Karolek wrote:
    > W dniu 2011-01-24 17:02, Yans van Horn pisze:
    >> On 2011-01-24 16:49, Cavallino wrote:
    >>> Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości news:
    >>>
    >>>> Przyczepność opon na śliskiej nawierzchni rośnie conajmniej tyle ile
    >>>> wynika z dodatkowego nacisku ?
    >>>
    >>> Tak mi klarował kuzyn tirowiec, np. że pod górkę problem mają głównie
    >>> puste tiry.
    >>
    >> To samo powiedział mój kolega, kierowca podobnych zestawów.
    >>
    >> Ciekaw natomiast jak z sytuacjami pośrednimi: załadowany w połowie,
    >> ładunek w postaci np. stali (niski środek ciężkości).
    >
    > Moze czas zajrzec do podrecznikow fizyki z podstawowki?

    Widzisz, świat nie kończy się na banalnym i idealnym świecie
    podstawówki, gdzie tarcie jest liniową funkcją nacisku itp... A może
    uważasz, że będą tam charakterystyki zawieszenia ?
    A może odpowiedź jak zmieniła się trakcja kół podczas dynamicznej zmiany
    obciążenia w czasie tego manewru? Czy lepsze jest dodatkowe obciążenie
    zewnętrznych kół (wysoko punkt środka cieżkości i duże dynamiczne
    obciążenie) czy odwrotnie (nisko i mała zmiana) w kontekście jazdy po
    odmianach śniegu...

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: