-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mai
l
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po
Date: Thu, 27 Jan 2011 21:55:59 +0100
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 54
Message-ID: <ihsm8v$9hv$1@news.mm.pl>
References: <ihh3kr$5vv$1@node1.news.atman.pl>
<4d3c1371$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d561a$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d5782$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d8c15$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d9f6b$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3da3a2$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <ihkif9$1e47$2@news.mm.pl>
<4d3de4aa$0$2495$65785112@news.neostrada.pl> <ihlrbb$e7c$1@news.mm.pl>
<4d3eac34$0$2443$65785112@news.neostrada.pl> <ihmf65$1m29$1@news.mm.pl>
<4d3ec4eb$0$2459$65785112@news.neostrada.pl> <ihmo3d$hvk$1@news.mm.pl>
<ihmqer$p9d$1@news.onet.pl> <ihohu4$2p0b$1@news.mm.pl>
<ihrkel$ana$1@news.onet.pl> <ihsgpi$cpv$1@news.mm.pl>
<4d41cad9$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1296161887 9791 81.190.86.247 (27 Jan 2011 20:58:07 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Jan 2011 20:58:07 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <4d41cad9$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2346041
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-01-27 20:43, Yans van Horn pisze:
>>
>> Chyba nie wiesz o czym byla mowa.
>> Wroc sie do postu, w ktorym hans van cos tam rozmyslal nad tym co bedzie
>> jak ladunek zmniejszy sie o polowe, lub przesunie sie srodek
>> ciezkosci... i odpowiedz nam wszystkim czy potrzebne sa skomplikowane
>> wzory, aby sobie na to odpowiedziec.
>
> Jakbyś nie był tak ograniczony umysłowo, to może byś wiedział, że
> charakterystyka zdolności opon do przenoszenia obciążenia wzdłużnych i
> poprzecznych _NIE JEST_ funkcją liniową nacisku.
>
Jakbys skonczyl cos wiecej niz podstawowke to bys wiedzial, ze pewne
czynniki o znikomym wplywie mozna zaniedbac i sie to robi.
> Niech stracę, nawet Ci zacytuje:
>
> Vertical Loading
> Increasing the amount of vertical loading (weight or downforce) on a
> tire increases the available traction, but in a non-linear way. That is
> to say that as we increase loading on a tire, it will gain traction, but
> not in constant multiples. If a tire has "X" amount of traction with 400
> pounds of load on it, the traction will be less than double as we apply
> 800 pounds of loading to it. The amount of traction will be something
> less than 2 times X.
>
O wow, uwzglednij jeszcze sily Van der Waalsa, tez maja jakis wplyw :>
> Przyszło Ci jeszcze do główki, że należy również rozważyc odkształcenia
> opony wpływające na wielkść powierzchni styku z nawierzchnią.
>
> Dołóż do tego nieliniowe zachowanie podłoża jakim jest śnieg...
>
LOL. jak wyzej, bierzesz pod uwage rzeczy malo istotne, a pomijasz te
istotne.
Zacznij od istotnych i zobaczysz, ze wszystko pasuje.
Nie trzeba szukac dziury w calym.
> Faktycznie, tak jak usiłujesz udowodnić, calość da się opisać kilkoma
> prostymi wzorkami z podstawówki :-) Idź już lepiej i nie grzesz więcej...
>
Tak, tylko tymi prostymi wzorami masz prawo w tych warunkach operowac.
Oczywiscie mozesz sobie uwzgledniac opony, areodynamike lamiacego sie
skladu, oddzialywania miedzy atomami, promieniowanie kosmiczne,
podczerwone i co ci tam jeszcze przyjdzie do glowki, tylko to nie ma sensu.
Szkoda, ze twoj mozdzek tego nie ogarnia.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 28.01.11 08:34 Massai
- 28.01.11 09:56 Karolek
- 28.01.11 23:42 Adam Płaszczyca
- 29.01.11 09:26 Karolek
- 29.01.11 14:10 jack
- 29.01.11 14:34 J.F.
- 02.02.11 23:40 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
- Kultura zapie....ania
- Gdańsk się skończył dla mnie.
- Elektryki z południa lecą do ciepłych krajów :)
- Re: Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
Najnowsze wątki
- 2024-09-16 zapora Stronie Slaskie
- 2024-09-16 powodz
- 2024-09-16 Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- 2024-09-15 Mulitisim
- 2024-09-15 Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
- 2024-09-18 Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
- 2024-09-17 Kultura zapie....ania
- 2024-09-17 Gdańsk się skończył dla mnie.
- 2024-09-16 Elektryki z południa lecą do ciepłych krajów :)
- 2024-09-16 Re: Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- 2024-09-17 Wybuchające pagery
- 2024-09-18 szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- 2024-09-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-18 Kraków => Java Full Stack Developer (Angular/React) <=
- 2024-09-18 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=