-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mai
l
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po
Date: Thu, 27 Jan 2011 21:55:59 +0100
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 54
Message-ID: <ihsm8v$9hv$1@news.mm.pl>
References: <ihh3kr$5vv$1@node1.news.atman.pl>
<4d3c1371$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d561a$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d5782$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d8c15$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d9f6b$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3da3a2$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <ihkif9$1e47$2@news.mm.pl>
<4d3de4aa$0$2495$65785112@news.neostrada.pl> <ihlrbb$e7c$1@news.mm.pl>
<4d3eac34$0$2443$65785112@news.neostrada.pl> <ihmf65$1m29$1@news.mm.pl>
<4d3ec4eb$0$2459$65785112@news.neostrada.pl> <ihmo3d$hvk$1@news.mm.pl>
<ihmqer$p9d$1@news.onet.pl> <ihohu4$2p0b$1@news.mm.pl>
<ihrkel$ana$1@news.onet.pl> <ihsgpi$cpv$1@news.mm.pl>
<4d41cad9$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1296161887 9791 81.190.86.247 (27 Jan 2011 20:58:07 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Jan 2011 20:58:07 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <4d41cad9$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2346041
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-01-27 20:43, Yans van Horn pisze:
>>
>> Chyba nie wiesz o czym byla mowa.
>> Wroc sie do postu, w ktorym hans van cos tam rozmyslal nad tym co bedzie
>> jak ladunek zmniejszy sie o polowe, lub przesunie sie srodek
>> ciezkosci... i odpowiedz nam wszystkim czy potrzebne sa skomplikowane
>> wzory, aby sobie na to odpowiedziec.
>
> Jakbyś nie był tak ograniczony umysłowo, to może byś wiedział, że
> charakterystyka zdolności opon do przenoszenia obciążenia wzdłużnych i
> poprzecznych _NIE JEST_ funkcją liniową nacisku.
>
Jakbys skonczyl cos wiecej niz podstawowke to bys wiedzial, ze pewne
czynniki o znikomym wplywie mozna zaniedbac i sie to robi.
> Niech stracę, nawet Ci zacytuje:
>
> Vertical Loading
> Increasing the amount of vertical loading (weight or downforce) on a
> tire increases the available traction, but in a non-linear way. That is
> to say that as we increase loading on a tire, it will gain traction, but
> not in constant multiples. If a tire has "X" amount of traction with 400
> pounds of load on it, the traction will be less than double as we apply
> 800 pounds of loading to it. The amount of traction will be something
> less than 2 times X.
>
O wow, uwzglednij jeszcze sily Van der Waalsa, tez maja jakis wplyw :>
> Przyszło Ci jeszcze do główki, że należy również rozważyc odkształcenia
> opony wpływające na wielkść powierzchni styku z nawierzchnią.
>
> Dołóż do tego nieliniowe zachowanie podłoża jakim jest śnieg...
>
LOL. jak wyzej, bierzesz pod uwage rzeczy malo istotne, a pomijasz te
istotne.
Zacznij od istotnych i zobaczysz, ze wszystko pasuje.
Nie trzeba szukac dziury w calym.
> Faktycznie, tak jak usiłujesz udowodnić, calość da się opisać kilkoma
> prostymi wzorkami z podstawówki :-) Idź już lepiej i nie grzesz więcej...
>
Tak, tylko tymi prostymi wzorami masz prawo w tych warunkach operowac.
Oczywiscie mozesz sobie uwzgledniac opony, areodynamike lamiacego sie
skladu, oddzialywania miedzy atomami, promieniowanie kosmiczne,
podczerwone i co ci tam jeszcze przyjdzie do glowki, tylko to nie ma sensu.
Szkoda, ze twoj mozdzek tego nie ogarnia.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 28.01.11 08:34 Massai
- 28.01.11 09:56 Karolek
- 28.01.11 23:42 Adam Płaszczyca
- 29.01.11 09:26 Karolek
- 29.01.11 14:10 jack
- 29.01.11 14:34 J.F.
- 02.02.11 23:40 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa