eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › [piatek] BMW za dobre na śnieg...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 428

  • 181. Data: 2010-12-05 21:04:37
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na œnieg...
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 05 Dec 2010 20:12:02 +0100, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > On Sun, 5 Dec 2010 19:14:52 +0100, Adam Płaszczyca wrote:
    >>Dnia Sun, 05 Dec 2010 18:16:06 +0100, J.F. napisał(a):
    >>>>I do poślizgu kół przednich dodać jeszcze poślizg tyłu?
    >>> Glupia sprawa, ale na skrzyzowaniu to akurat pomaga.
    >>
    >>Nie pomaga. Przetestowałem przed chwilą. Auto dale jedzie prosto.
    >
    > Masz zepsute auto :-)
    >
    > Kazde jedne ktore widzialem na ostrym skrecie przy malej predkosci
    > zachowuje sie podobnie i zadziwiajaco dobrze reaguje na reczny.

    Jak straciłeś przyczepność na przedniej osi zanim zacząłeś
    wprowadzać bryłę auta w ruch obrotowy, to możesz sobie dowolnie
    szarpać za rękaw.

    > No widzisz, a moja sierra jakos wyjezdzala przodem na zewnatrz.
    > Byc moze kwestia opon - z przodu mialem barum polaris, wtedy nie
    > wiedzialem jeszcze ze to zle opony sa.

    Opony do dupy? Geometria do dupy? Balans auta do dupy? Czasem
    auto trzeba zmusić do tego, żeby nie ryło ryjem, ale to kierowca
    musi umieć. Przy każdym rodzaju napędu.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 182. Data: 2010-12-05 21:05:53
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 20:12:02 +0100, J.F. napisał(a):

    >>Nie pomaga. Przetestowałem przed chwilą. Auto dale jedzie prosto.
    >
    > Masz zepsute auto :-)

    Fakt,. ma napęd na przód, a nie tył.

    > Kazde jedne ktore widzialem na ostrym skrecie przy malej predkosci
    > zachowuje sie podobnie i zadziwiajaco dobrze reaguje na reczny.


    Musi najpirw być w skręcie i przód musi miec jeszcze przyczepność. Te
    warunki sa niespełnione.

    >>Zależnie jakie kółko
    >
    > No takie 20m srednicy.
    >
    >>i co zrobię po wciśnieciu.
    >
    > Nic. Jak trzymales kierownice tak trzymasz. Tylko gaz do oporu.

    To zaczynam kręcić bączka w miejscu.

    >>W większości przypadków tyłek wyleci na zewnątrz, kierownicą się
    >>to skontruje, odpuści trochę gaz i pojedzie dalej.
    >
    > No widzisz, a moja sierra jakos wyjezdzala przodem na zewnatrz.
    > Byc moze kwestia opon - z przodu mialem barum polaris, wtedy nie
    > wiedzialem jeszcze ze to zle opony sa.

    Zapewne. Moja ma Kleberki Krisalpy i wyjeżdża dupą.
    Sprawdzane dzisiaj.

    >>Co się stanie w Berlingo? Ano przód auta wyleci na zewnątrz, koła zaczną
    >>się ślizgać bokiem. I na manewry będzie za późno.
    >
    > Noga z gazu i wracamy.

    Nie. Noga z gazu i dupa Cię objeżdża.

    > A sierra na prostej potrafila baczka zrobic - prawie tak samo jak
    > Berlingo :-)

    Miałes złe opony i zła sierrę :D

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 183. Data: 2010-12-05 21:06:47
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 19:05:52 +0100, rafikx napisał(a):

    >>> Na burym. Na tym na którym ssałeś barierę.
    >> No to na którym?
    > Mam Ci podać tytuł?
    > Proszę: "Bezmyślność Wszechwiedzącego".
    > Albo: "Nieoczekiwana Zmiana Nawierzchni".
    > Może być: "W oscylacje wszedłem i ssałem na A4".

    Nie, jakieś wskazanie,. Chciałbym wiedzieć co oglądałeś :D

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 184. Data: 2010-12-05 21:07:10
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 19:41:25 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    >> Ależ oczywiście. Tylko z tym, że ujęcie gazy przy RWD pomaga, a w FWD
    >> pogarsza sytuację.
    >
    > Powyższe chyba wyjaśnia Twoje problemy z FWD... (też pomaga)

    Tak, obrócić się wokół własnej osi.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 185. Data: 2010-12-05 21:08:44
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2010 20:33:59 +0100, Marcin Stankiewicz napisał(a):

    >> BTW - dlaczego F1 to RWD?
    >
    > A jak sobie wyobrażasz single seater'a w obecnej bryle, z pędzonymi kołami
    > przednimi ? Poza tym - to jest zaszłość historyczna. To się chyba nigdy nie
    > zmieni, a raczej nikt nie będzie na tyle odważny aby to zmienić.

    A co za problem przenieść silnik na przód?

    > BTW - w piątek mają przyklepać silniki 4ro cylindrowe, 1.6 z turbiną ...

    Na F1?

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 186. Data: 2010-12-05 21:09:07
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 19:33:01 +0100, nalesnik napisał(a):

    >> Z zastrzeżeniem - umiejącemu prowadzić. Posiadaczom prawa jazdy FWD się
    >> bardziej podobają.
    >
    > Statystyczny Kowalski ma więc większe szanse zrobić sobie krzywdę w RWD
    > niż FWD.

    Istotnie, to prawda. I wybiera FWD, a potem tas-tas-tas, bo strach.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 187. Data: 2010-12-05 21:09:19
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na ?nieg...
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:
    >>>> Na torze nie masz lodu.
    >> Moga byc czasy zimowe :-)
    >
    > Dalej nie masz lodu. A jazda wyścigowa to [przede wszystkim niedopuszczanie
    > do poślizgu. BTW - dlaczego F1 to RWD?

    Chodzi o dociążenie napędzanej osi, lepsze przyspieszenie (tak, tego nie
    da się RWD odmówić), bo napewno nie o zapobieganie lataniu bolidu bokiem.


  • 188. Data: 2010-12-05 21:10:36
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2010 19:44:11 +0100, P.B. napisał(a):

    > A nie masz wrażenia, że jak na tak świetnego kierowcę, prowadzącego tak
    > doskonałe pojazdy, zadziwiająco często opuszczasz jezdnię w sposób
    > niekontrolowany.

    Raz na jakieś 500 000 km.

    > Granadę uczyłeś latać nad rowami, Sierrę parkować tyłem z
    > bagażnikiem nad rowem po lewej stronie drogi.

    Efekt łysych, letnich gum (dzięki Boguś!) oraz zajechania drogi.
    Sugerujesz, że uniknięcie kolizji to źle?

    > Dodaj do tego problemy z
    > punktami i wychodzi, jak nic obraz drogowej łajzy, która ma więcej
    > szczęścia niż rozumu, że jeszcze sobie porządnego guza nie nabiła.

    Jakie problemy? Problemy mają łajzy, bo dla nich egzamin to koniec jazdy -
    nie zdają i koniec. A dla mnie pikuś.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 189. Data: 2010-12-05 21:11:49
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na œnieg...
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 5 Dec 2010 20:33:59 +0100, Marcin Stankiewicz
    <e...@...sigu.invalid> wrote:

    > A jak sobie wyobrażasz single seater'a w obecnej bryle, z pędzonymi kołami
    > przednimi ?

    Skoro dało się kiedyś zrobić bolidy z AWD, to z FWD też by się
    dało.

    > Poza tym - to jest zaszłość historyczna. To się chyba nigdy nie
    > zmieni, a raczej nikt nie będzie na tyle odważny aby to zmienić.

    Biorąc pod uwagę rozkład mas z przewagą na tylną oś, musieliby
    być chyba idiotami, by chcieć napędzać koła nie dość że słabiej
    dociążone, to jeszcze odciążane przy przyspieszaniu.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 190. Data: 2010-12-05 21:13:05
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 05 Dec 2010 19:41:25 +0100, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:

    > Powyższe chyba wyjaśnia Twoje problemy z FWD... (też pomaga)

    Jasne. W ustawianiu auta bokiem. Lift-off oversteer na to mówią.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

strony : 1 ... 10 ... 18 . [ 19 ] . 20 ... 30 ... 40 ... 43


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: