  • Data: 2011-07-06 21:50:57
    Temat: Re: pękająca opona na autostradzie
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-06 21:42, Jacek pisze:
    > Dobra, dobra. Miałeś farta i tyle.
    > Widziałem na autostradzie w Czechach, jak spokojnie jadącemu gościowi
    > pękła tylna lewa opona. Jechał lewym pasem 100-110 km/h. Chciał zjechać
    > na prawy pas, zarzuciło go i jadąc bokiem wylądował w rowie. Zrobił 360
    > stopni salto i przywalił w słup od reklamy ( w Czechach są reklamy przy
    > autostradach). Auto do kasacji, ale pasażerowie wyszli cało, chociaż
    > poobijani.

    Tak koncza tylko Ci ktorzy nie potrafia plynnie wykonywac manewrow i/lub
    panikuja z byle gowna.
    Jakbym chcial ostrzej zmienic pas, zamiast normalnie spokojnie zjechac,
    to tez by mi tylek zarzucilo, co chyba zreszta mozna bez problemu
    wywnioskowac z tego co napisalem wczesniej (ze tyl lekko zarzuca).

    --
    Karolek