  • 241. Data: 2011-01-07 13:53:21
    Temat: Re: ZDJĘCIA
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-07, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin Krzysiek Kielczewski

    > Chyba nigdy nie jeździłeś zimą...

    Ostatnio dzisiaj.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 242. Data: 2011-01-07 13:54:59
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    flower wrote:
    > przyjmij że stało się to tam gdzie można
    > jechać 90 i wtedy odpowiedz na pytanie co gość miałby zrobić w takiej
    > sytuacji.

    Jechać z prędkością, pozwalająca mu nie przejechać tego czegoś leżacego
    na jezdni.
    To działa i w lecie, i na lodzie, i po pracy, i na mokrym.
    Stale...

    (ładnie to ujął taki jeden pracujący w BOR i będący tam instruktorem
    jazdy; zawsze zakłada, że z przecznicy wyjedzie mu tir, a za zakrętem
    będzie olej lub beton. i to mu się sprawdza, a potrafi samochodem robić
    rzeczy zaiste niezwykłe...)

    --
    Bydlę

  • 243. Data: 2011-01-07 13:55:36
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 07 Jan 2011 12:11:16 +0100, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:

    >To są światła pt. "pół roku temu myłem więc się odpieprzcie, że kogoś
    >oślepiam czy słabo widzę".

    W takich warunkach jak dzisiaj możesz sobie światła czyścić ile
    chcesz. Po 10 kilometrach są znowu usyfione.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 244. Data: 2011-01-07 13:55:57
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    kamil wrote:

    > W taka pogode co jakies 2 kilometry..

    A gdyby padło mu oświetlenie, to też miałby nie przerywać jazdy, bo
    trzebaby wyjść z auta na ziąb?

    --
    Bydlę

  • 245. Data: 2011-01-07 13:56:59
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Sebastian Kaliszewski wrote:

    > Z jego postów to znasz mocno przybliżoną jego prędkość "licznikową" a
    > nie rzeczywistą.

    Ale ty o prędkośi, a reszta o jeździe niezgodnej z przepisami pord, nie
    z niezgodnej z przepisem o maksymalnej dopuszczalnej prędkości na danym
    odcinku.

    --
    Bydlę

  • 246. Data: 2011-01-07 13:57:02
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/01/2011 12:55, Bydlę wrote:

    > A gdyby padło mu oświetlenie, to też miałby nie przerywać jazdy, bo
    > trzebaby wyjść z auta na ziąb?

    Nie wiem, po prostu zwracam uwage na smiesznosc niektorych argumentow
    typu "a gdyby tam bylo dziecko". Porzuconego na srodku jezdni niemowlaka
    wielkosci tej bryly chyba naprawde nikt sie nie spodziewa.

    Kamil

  • 247. Data: 2011-01-07 14:08:54
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A no chyba, że tak. Ja w ogóle myślałem, że 734 jest od 724 na
    > wschód i dopiero Jerzu mi uświadomił, że ten kawałek (czego bym drogą
    > krajowa nie nazwał) od Baniochy do Kawęczyna to też DK 734.
    > Ja bym się tam latem nie chciał zapuszczać, a co dopiero zimową
    > porą wieczorem :). Ta która leci przez Szymanów nie jest taka zła.

    i dlatego mowilem ze ta 734 to jakies nieporozumienie. ta szymanowska tez
    jest taka sobie to tępaki najpierw zrobili chodniki i piękną nawierzchnie by
    w kilka miesiecy pozniej stwierdzic ze oni jednak jeszcze by sobie
    kanalizacje polozyli. w efekcie poorali ta droge i nie wykluczam ze te
    gorki i dolki mialy wplyw na calosc.jak wspomnialem w ktoryms poscie nie
    ruszyla sie daleko ta bryla. moze jak odpadla to zatrzymala sie na poczatku
    takiej gorki. ch. wie. nie spawdzilem tego wtedy.

    nie wazne. mam juz numer polisy i dziisaj jak zdaze bede zglaszal

  • 248. Data: 2011-01-07 14:10:18
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Jeszcze przed chwilą wiedział.

    nie wiedzialem. szacowalem.
    potem nastepnego dnia przejechalem sie innym samochodem i patrzac na licznik
    porownywalem sobie jak szybko mi znika asfalt pod samochodem zeby przyblizyc
    predkosc.

  • 249. Data: 2011-01-07 14:10:53
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Bierz w przyszłości AC. To się w dystansie naprawdę zwraca. Nie teraz to
    > za
    > rok, za dwa, pięć, dziesięć. Ale się zwróci.

    ale wtedy tu by padały:) musi sie nie zwracac >50% uzytkownikow:)

  • 250. Data: 2011-01-07 14:11:29
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    > Ale jadąc zgodnie z ograniczeniem. Zapierdalać powyżej ograniczenia,
    > powyżej warunków i powyżej własnych umiejętności nie wolno. Przecież
    > koleś się przyznał, że w nocy, na śliskim przekroczył o 40% prędkość,

    Może o 140%!
    Ba, bez kozery powiem pińćset!

    > jaka tam jest dopuszczalna w lecie w dzień!

    Czepiasz się, a sam jak widac nie doczytałeś.

    BTW 1.5h później ta prędkość dozwolona dziwnie rośnie o 20%...

    \SK