  • 251. Data: 2011-01-07 14:12:34
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > I było do ominięcia przy sprawnych światłach i odpowiedniej prędkości.

    jak widziales to bryla lezala na jasniejszym i ladnie sie komponowala z
    terenem, obok 2 czarne wyjezdzone pasy.
    moze i bym zauwazyl jakbym tam czegos wypatrywal z uwaga. bardziej patrze
    czy czlowieka nie rozjezdzam

  • 252. Data: 2011-01-07 14:14:32
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Plumpi wrote:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > Tu nie chodzi o głaz, lecz o brak dostatecznej widoczności i jazda ze
    > zbyt dużą prędkością, która nie zapewnia dostatecznej widoczności.
    > Równie dobrze zamiast tego głazu mógł tam stać samochód,

    Nie mógł stać i pozostać w takim stopniu niewidoczny

    > mógł jechać
    > rowerzysta czy pieszy i też by nie zauważył.

    Jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy pieszym czy rowerzystą a bryłą
    brudnego lodu na drodze przykrytej brudną breją to cóź... oddaj prawo
    jazdy bo z takim wzrokiem stwarzasz zagrożenie ;)

    pzdr
    \SK

  • 253. Data: 2011-01-07 14:14:33
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    prawde mowiac tam sa latarnie ale dupne i nie w ciągu. w nocy machne zdjecie
    terenu i jego oswietlenia bo strzelajac z reki gowno widac.

  • 254. Data: 2011-01-07 14:15:22
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/01/2011 13:12, Michał Gut wrote:

    > jak widziales to bryla lezala na jasniejszym i ladnie sie komponowala z
    > terenem, obok 2 czarne wyjezdzone pasy.
    > moze i bym zauwazyl jakbym tam czegos wypatrywal z uwaga. bardziej
    > patrze czy czlowieka nie rozjezdzam

    - jedziesz ponad ograniczenie
    - z ta predkoscia wyprzedzasz w nocy, w kiepskich warunkach, na slabo
    odsniezonej drodze w miejscu, w gesto zabudowanym terenie gdzie domy
    stoja 3 metry od drogi
    - swiatla masz brudniejsze od stolu w TVNie

    Cytujac dosc popularna piosenke - "wez nie pierdol bejbe!". Przelknij
    fakt, ze dales ciala i tyle.

    Kamil

  • 255. Data: 2011-01-07 14:15:58
    Temat: Re: ZDJĘCIA
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-07, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:

    > W takich warunkach jak dzisiaj możesz sobie światła czyścić ile
    > chcesz.

    Dzisiaj to jest odwilż, dwa dni temu było sucho.

    > Po 10 kilometrach są znowu usyfione.

    To się trzeba zatrzymać i przetrzeć, a nie płakać że się przekraczając
    ograniczenie w nocy bez sprawnych świateł władowało w wielki kamulec.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 256. Data: 2011-01-07 14:16:35
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > begin Michał Gut

    > No i tak jak sądziłem, jeśli leżało to na ciemnej części drogi i to
    > jeszcze pod odpowiednim kątem, że niespecjalnie odbijało światło to można
    > było tego w nocy nie zauważyć...

    lezalo tam gdzie bylo zdjecie z butem do porownania.
    wlasnie jakby lezalo na ciemnym to moze latwiej byloby zobaczyc z wiekszego
    dystansu

  • 257. Data: 2011-01-07 14:17:19
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-07, Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    wrote:

    > Może o 140%!
    > Ba, bez kozery powiem pińćset!

    20 z 50 to jest 40%. Nie 140 i nie 500, tylko właśnie 40.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 258. Data: 2011-01-07 14:17:48
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    marek wrote:

    > moze Cie zaskocze ale jezdze w nocy. po rosji. wnisoki wyciag sam :P ps.
    > w zimie tez

    To pogadamy jak rozpieprszy opone na jakimś kawałku żelastwa...

    \SK

  • 259. Data: 2011-01-07 14:18:11
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-07, Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    wrote:

    > Jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy pieszym czy rowerzystą a bryłą
    > brudnego lodu na drodze przykrytej brudną breją to cóź... oddaj prawo
    > jazdy bo z takim wzrokiem stwarzasz zagrożenie ;)

    Brak breji na zdjęciach nieco koliduje z Twoją opinią.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 260. Data: 2011-01-07 14:19:18
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > W taka pogode co jakies 2 kilometry..

    dokladnie.
    lampy byly usyfione ale nie ponadprzecietnie. lewa(od kierowcy) troche
    uwalona od wewnatrz ale druge oswietlaja duzo lepiej niz przecietne autko.
    Porownalem sobie moje stare punto z nowymi reflektorami i kablami (napiecie
    tez ok) i swieci duzo gorzej. nie wiem gdzie roznica - zarowki tej samej
    klasy, wszysttko tak samo.
    tyle ze reflektor wiekszy w p2fl jest