  • 231. Data: 2011-01-07 12:09:34
    Temat: Re: ZDJĘCIA
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-07, to <t...@a...xyz> wrote:

    > No i tak jak sądziłem, jeśli leżało to na ciemnej części drogi

    To by rozwalił jedno koło, a nie pół samochodu.

    > i to
    > jeszcze pod odpowiednim kątem, że niespecjalnie odbijało światło to można
    > było tego w nocy nie zauważyć...

    Chyba po wyłączeniu świateł.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 232. Data: 2011-01-07 12:11:16
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-07, Alex81 <a...@g...com> wrote:

    > Nie wiem czy to tylko na zdjeciach tak wyszlo, ale wydaje sie ze
    > miales wybitnie "nieczyste" swiatla - wyciagnij z tego wnioski, moze
    > gdyby je co jakis czas przetrzec mialbys wieksza szanse zauwazenia tej
    > bryly.

    To są światła pt. "pół roku temu myłem więc się odpieprzcie, że kogoś
    oślepiam czy słabo widzę".

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 233. Data: 2011-01-07 12:14:44
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-07, Michał Gut <m...@w...pl> wrote:

    > napisales to przed czy po obejrzeniu zdjec?

    Po: zapierdałałeś na tyle szybko, że nie zauważyłeś przeszkody.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 234. Data: 2011-01-07 13:09:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-06 22:04, Michał Gut pisze:
    (...)
    > wg google maps tam gdzie byl dzwon byla droga 734. na gm jest blad
    > bo jest ona kawalek dalej. to gdzie zdzwonilem to byla gminna

    A no chyba, że tak. Ja w ogóle myślałem, że 734 jest od 724 na
    wschód i dopiero Jerzu mi uświadomił, że ten kawałek (czego bym drogą
    krajowa nie nazwał) od Baniochy do Kawęczyna to też DK 734.
    Ja bym się tam latem nie chciał zapuszczać, a co dopiero zimową
    porą wieczorem :). Ta która leci przez Szymanów nie jest taka zła.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 235. Data: 2011-01-07 13:30:52
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Z jego postów.

    Z jego postów to znasz mocno przybliżoną jego prędkość "licznikową" a
    nie rzeczywistą.

    pzdr

    \SK

  • 236. Data: 2011-01-07 13:34:31
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Tylko nie zapomnij się pochwalić, że jechałeś 70, a nie 50.

    Ale on tego nie wie. To Ty to sobie wyssałeś.

    \SK

  • 237. Data: 2011-01-07 13:41:12
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    J.F. wrote:

    > Latem, w dobrych warunkach ?
    > Kto wie, moze i sa podstawy do oskarzenia - czemu tam ograniczenia nie
    > ma.

    Pytałem Cavallino, który generalnie uważa ograniczenia za gwałt na jego
    wolności ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 238. Data: 2011-01-07 13:42:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > To są światła pt. "pół roku temu myłem więc się odpieprzcie, że kogoś
    > oślepiam czy słabo widzę".

    Chyba nigdy nie jeździłeś zimą...

  • 239. Data: 2011-01-07 13:51:23
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 07 Jan 2011 11:19:28 +0100, Bydlę <b...@b...com> wrote:

    >Na samej górze, pierwsza wiadomość w tym wątku.

    "21:30 wracam z pracy zjebany jak koń po westernie, jadę przez wieś
    40-50kmph a przede mna samochod na 'obcych' blachach. wyprzedzam i po
    zakonczeniu manewru po jakichs 100m przy predkosci strzelam 60-70
    wpadam na 'coś' co zdążyło mi tylko mignąć i nawet nie zdazylem zaczac
    hamowac o omijaniu nie mówiąc."

    Gdzie tam jest mowa, że przekroczył dozwoloną prędkośc?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 240. Data: 2011-01-07 13:51:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-07, Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    wrote:

    > Ale on tego nie wie. To Ty to sobie wyssałeś.

    Jeszcze przed chwilą wiedział.

    Krzysiek Kiełczewski